اتمام موجودی گوشی تاشوی Huawei Mate Xs در چند ثانیه!

به گزارش صنایع 90، اولین مرحله فروش گوشی تاشوی 5G Huawei Mate Xs که از تاریخ 5 مارس 2020 میلادی در کشور چین شروع شد، نتایج خیره کننده ای به همراه داشته است.

اتمام موجودی گوشی تاشوی Huawei Mate Xs در چند ثانیه!

در تاریخ پنجم ماه مارس، گوشی هوشمند تاشوی Huawei Mate Xs به طور رسمی برای اولین مرحله فروش در چین آماده شد.

فروش این محصول از ساعت 10:08 به وقت چین شروع شد و نکته قابل توجه اینکه موجودی آن تنها چند ثانیه بعد به انتها رسید.

بسیاری از کاربران که منتظر خرید این محصول بودند اعلام کردند دکمه ثبت خرید تنها چند ثانیه پس از شروع فرایند عرضه، غیرفعال شد.

گوشی Huawei Mate Xs 60000 یوان معادل 2499 دلار قیمت گذاری شده و پیش فروش آن از تاریخ 26 فوریه در چین شروع شده بود.

این محصول به وسیله چند پلتفرم از جمله Vmall در معرض فروش نهاده شد. مرحله بعدی فروش Huawei Mate Xs هم در تاریخ هشتم ماه مارس 2020 میلادی انجام شد.

این محصول از تراشه پرچمدار HiSilicon Kirin 990 با پشتیبانی از دو استاندارد NSA/SA فناوری ارتباطی 5G، طراحی چشم گیر، کیفیت بهتر صفحه نمایش و سیستم لولای با دوام بالاتر در مقایسه با Huawei Mate X به مرحله فراوری رسیده است.

Huawei Mate Xs به تازگی در اسپانیا رونمایی شد و برای پیش فروش در آلمان هم در دسترس نهاده شده و در رنگ آبی و با قیمت 2499 یورو در بازار آلمان موجود است. فرآیند پیش فروش تا 19 مارس ادامه خواهد یافت و عرضه به کاربران از 20 مارس شروع خواهد شد.

این محصول از قابلیت هایی مانند Multi-Window پشتیبانی می نماید که امکان نمایش دو پنجره را به صورت کنار هم فراهم می نماید.

به این ترتیب، برنامه های مختلف می توانند کنار هم و به صورت تعاملی در اختیار کاربر قرار بگیرند. فایل های متنی، عکس ها و دیگر محتواها را می توان به سادگی و با کشیدن و رها کردن، از یک اپلیکیشن به اپلیکیشن دیگر منتقل کرد.

تجهیز به چهار دوربین در پشت گوشی و دوربین 40 مگاپیکسلی، ابزار اصلی برای عکس برداری است که کنار دوربین 8 مگاپیکسلی تله فوتو، دوربین 20 مگاپیکسلی اولترا واید و سنسوری برای اعمال افکت های پرتره نهاده شده.

هشت گیگابایت رم در کنار حافظه پایه 512 گیگابایت برای ذخیره سازی اطلاعات از دیگر مشخصات این محصول محسوب می گردد. باتری 4500 میلی آمپرساعتی با پشتیبانی از قابلیت شارژ سریع 55 وات ساعتی هم انرژی لازم را برای عملکرد دستگاه فراهم می نماید.

Huawei Mate Xs از رابط کاربری EMUI 10 بر پایه اندروید 10 و سرویس های موبایلی هوآوی (HMS) استفاده می نماید. به این ترتیب سرویس هایی نظیر پلتفرم ابری یا فروشگاه نرم افزاری هوآوی با عنوان AppGallery در اختیار کاربر نهاده شده است.

منبع: جام جم آنلاین
انتشار: 14 اردیبهشت 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: sanaye-90.ir شناسه مطلب: 876

به "اتمام موجودی گوشی تاشوی Huawei Mate Xs در چند ثانیه!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اتمام موجودی گوشی تاشوی Huawei Mate Xs در چند ثانیه!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید