آشنایی با کانادا حریف سوم ایران در هفته دوم لیگ ملت ها

به گزارش صنایع 90، تهران (پانا) - کانادا با راهنمایی آنتیگا حریف ایران در روز سوم هفته دوم لیگ ملت های والیبال خواهد بود.

آشنایی با کانادا حریف سوم ایران در هفته دوم لیگ ملت ها

اگر علاقمند به سفر با بهترین تور کانادا هستید با ما همراه شوید، با مجری مستقیم تور کانادا از تورنتو، مونترال و آبشار نیاگارا دیدن کنید و بهترین تجربه سفر را داشته باشید.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون والیبال، شاگردان کولاکوویچ از ساعت 23:40 روز یکشنبه آخرین ملاقات خود را در سن خوان برابر کانادا برگزار خواهند کرد.

کانادا که سال گذشته به عنوان سوم مسابقات لیگ جهانی والیبال دست پیدا نموده بود توانست بهترین عنوان خود بعد از سال 1999 در والیبال را کسب کند. این تیم در هفته اول مسابقات آغاز غافلگیر کننده ای داشت و تنها یک برد در سه مسابقه خود کسب کرد. شاگردان آنتیگا اما در هفته دوم به فرم خوب خود بازگشتند در ملاقات اول ایتالیای مدعی و در ملاقات دوم آرژانتین میزبان را شکست دادند تا با بهترین فرم خود برای ملاقات با ایران آماده شوند.

راهنمایی تیم ملی کانادا را استفان آنتیگای فرانسوی بر عهده دارد که در دوران بازی گری خود با 306 بازی ملی افتخارات زیادی را کسب کرد و حالا کانادا بعد از تیم ملی لهستان دومین تیم ملی محسوب می گردد که راهنمایی آن را این سرمربی جوان بر عهده دارد.

لوکاس ون برکل با 210 سانتی متر بلند قامت ترین بازیکن این تیم محسوب می گردد و گاوین اشمیت با 164 مسابقه ملی قدیمی ترین و با تجربه ترین بازیکن کانادا خواهد بود.

استفان تیموتی با 62 امتیاز بیشترین امتیاز گیری را در میان بازیکنان کانادا دارد و در رده دوازدهم امتیاز آورترین بازیکنان لیگ ملت ها واقع شده است. همچنین این بازیکن در کنار جیسون دروکو در رده های دوم و سوم بهترین دریافت کننده های این مسابقات واقع شده است.

آخرین تقابل دو تیم سال 2016 انجام شد که ایران پیروز شد با نتیجه 3 بر 2 کانادا را شکست دهد. با برگزاری این مسابقه دو تیم به کار خود در این هفته خاتمه می دهند و آرژانتین را ترک خواهند کرد.

منبع: خبرگزاری پانا
انتشار: 5 اردیبهشت 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: sanaye-90.ir شناسه مطلب: 853

به "آشنایی با کانادا حریف سوم ایران در هفته دوم لیگ ملت ها" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آشنایی با کانادا حریف سوم ایران در هفته دوم لیگ ملت ها"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید