5 شهرستان ایلام در آستانه خاموشی برق قرار گرفت

به گزارش صنایع 90، سخنگوی شرکت توزیع نیروی برق ایلام گفت: مصرف برق در شهرستان های جنوبی استان در روزهای گذشته به اوج خود رسیده است و در صورت ادامه این فرایند، برق این مناطق با خاموشی روبرو خواهد شد.

5 شهرستان ایلام در آستانه خاموشی برق قرار گرفت

به گزارش خبرنگاران به نقل از ایرنا، غلامرضا رضایتی روز یکشنبه 8 تیر اضافه نمود: در حوزه جنوبی استان، شهرستان های دهلران، مهران، آبدانان، دره شهر و بدره به دلیل استفاده بی رویه از برق در آستانه خاموشی قرار دارند.

وی گفت: با توجه به ورود این شهرستان ها در محدوده زرد و قرمز جدول، رعایت الگوهای مصرف برق در این مناطق لازم و ضروری است، چراکه مصرف این شهرستان ها متجاوز از سقف مشخص شده است و در صورت عدم رعایت، امکان اعمال خاموشی وجود دارد.

سخنگوی شرکت توزیع نیروی برق ایلام یادآور شد: تا زمانی که الگوی مصرف برق از سوی مشترکان رعایت شود، اطمینان خاطر می دهیم هیچ خاموشی برنامه داری اعمال نخواهد شد.

رضایتی تاکید کرد: ساعات اوج بار مصرف برق در فصل تابستان از ساعت 13 تا 17 است و در صورتی که مشترکان در این ساعات از وسایل برقی پرمصرف استفاده نکنند مسئله ای در تامین برق نخواهیم داشت.

وی یادآور شد: از وسایل پرمصرف مثل اتو، ماشین ظرفشویی، ماشین لباسشویی و جاروبرقی در ساعات پیک استفاده نکنیم و تا جایی که ممکن است لامپ های اضافه را خاموش و از روشنایی طبیعی استفاده کنیم.

تعداد کل مشترکان برق استان 585 هزار نفری ایلام 230 هزار مشترک است که بیشتر آنها خانگی است و حدود 30 درصد مشترکان برق در محدوده شهرستان ایلام قرار دارند.

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 15 شهریور 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: sanaye-90.ir شناسه مطلب: 1130

به "5 شهرستان ایلام در آستانه خاموشی برق قرار گرفت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "5 شهرستان ایلام در آستانه خاموشی برق قرار گرفت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید