تور ارزان چین: گفت وگوی خبرنگاران با مربی پیشین استقلال که در بیمارستان بستری است، چینی: امیدوارم احتیاج به دیالیز نداشته باشم

به گزارش صنایع 90، مربی پیشین تیم فوتبال استقلال ابراز امیدواری کرد که پس از گرفتن جواب های آزمایش احتیاج به دیالیز نداشته باشد و از بیمارستان مرخص گردد.

تور ارزان چین: گفت وگوی خبرنگاران با مربی پیشین استقلال که در بیمارستان بستری است، چینی: امیدوارم احتیاج به دیالیز نداشته باشم

با ما همراه باشید و با تور ارزان چین از شگفت انگیزترین کشور دنیا دیدن کنید بر روی دیوار چین سلفی بگیرید، از قصر ممنوعه دیدن کنید و در خیابان شانگهای پیشرفته ترین آسیا قدم بزنید.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرنگاران، علی چینی، بازیکن و مربی پیشین تیم فوتبال استقلال به علت نارسایی کلیوی چند روزی است در بیمارستان بستری شده است. چینی که چندین سال است مشکل نارسایی کلیوی دارد، منتظر جواب آزمایش های خود است تا در صورتی که احتیاج به دیالیز نداشته باشد، از بیمارستان مرخص گردد.

خبرنگار خبرنگاران گفت وگوی تصویری با چینی انجام داده است. بازیکن سابق استقلال از لطف علاقه مندان فوتبال به او تشکر و آرزو کرد که احتیاج به دیالیز نداشته باشد.

فیلم گفت وگوی خبرنگاران با او را در زیر مشاهده می کنید:

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 19 اسفند 1400 بروزرسانی: 19 اسفند 1400 گردآورنده: sanaye-90.ir شناسه مطلب: 2005

به "تور ارزان چین: گفت وگوی خبرنگاران با مربی پیشین استقلال که در بیمارستان بستری است، چینی: امیدوارم احتیاج به دیالیز نداشته باشم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تور ارزان چین: گفت وگوی خبرنگاران با مربی پیشین استقلال که در بیمارستان بستری است، چینی: امیدوارم احتیاج به دیالیز نداشته باشم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید