کلاه ویژه تکواندو برای رقابت های پارالمپیک 2020

به گزارش صنایع 90، فدراسیون جهانی تکواندو کلاه ویژه ای را برای استفاده ورزشکاران در رقابت های پارالمپیک 2020 توکیو ارائه کرد.

کلاه ویژه تکواندو برای رقابت های پارالمپیک 2020

به گزارش، مسابقات تکواندو سال جاری برای اولین بار در بازی های پارالمپیک برگزار خواهد شد و فدراسیون دنیای تکواندو اعلام نموده است که مبارزان در بازی های پارالمپیک 2020 توکیو از کلاه مجهز به محافظ صورت استفاده خواهند کرد.

فدراسیون دنیای تکواندو گفت که با این کار این نهاد تعهدات خود را نسبت به ایمنی ورزشکاران تقویت می نماید.

این اقدام نهاد حاکم بر تکواندوی دنیا، پیرو توصیه ای است که توسط کمیته پارا تکواندو فدراسیون دنیای تکواندو با تجزیه و تحلیل داده های مسابقات مختلف ارائه شده است.

این سازمان گفت که اضافه کردن یک محافظ صورت به کلاه باعث محافظت بیشتر می گردد و صدمات را به حداقل می رساند. تکواندو برای نخستین بار در پارالمپیک برگزار می گردد و قرار است ورزشکاران بین روز های 3 تا 5 سپتامبر در سه وزن آقایان و سه وزن بانوان به رقابت با هم بپردازند.

چونگوان چوئی، رئیس فدراسیون دنیای تکواندو، گفت: رفاه ورزشکاران اولویت اول ما است و در فدراسیون دنیای ما متعهد هستیم هر کاری ممکنی را برای تضمین امنیت ورزشکاران خود انجام دهیم. ما برای اولین بار در پارالمپیک تکواندو در توکیو بسیار هیجان زده هستیم و می خواهیم مطمئن شویم که ورزشکاران می توانند فقط در بهترین شرایط خود بر رقابت بپردازند.

فدراسیون دنیای تکواندو همچنین گفت که اقدامات ایمنی دیگری نیز در نظر گرفته شده است.

چاکر چلبات، رئیس کمیته پارا تکواندو گفت: ما آسیب دیدگی کم داریم، اما همواره به دنبال راه هایی هستیم که بتوانیم آسیب دیدگی ها را حتی بیشتر از این کاهش دهیم. ما شک نداریم که رقابت پارا تکواندو در توکیو 2020 یک رویداد خارق العاده خواهد بود و ورزش ما را در بهترین حالت در معرض نمایش خواهد گذاشت.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 29 اسفند 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: sanaye-90.ir شناسه مطلب: 798

به "کلاه ویژه تکواندو برای رقابت های پارالمپیک 2020" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کلاه ویژه تکواندو برای رقابت های پارالمپیک 2020"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید