کدام فاکتورها برای پیروزی در دربی احتیاج است، بازی تدافعی استقلال!

به گزارش صنایع 90، ادموند بزیک در تبادل نظر با خبرنگاران با اشاره به شرایط سرخپوشان در ملاقات اخیر برابر نفت مسجدسلیمان گفت: پرسپولیس دو نیمه متفاوت را مقابل نفت مسجد سلیمان ارائه کرد. آنها در نیمه اول توفانی بازی کردند و توانستند به دو گل دست پیدا نموده تا خیالشان بابت 3 امتیاز راحت گردد.

کدام فاکتورها برای پیروزی در دربی احتیاج است، بازی تدافعی استقلال!

این پیشکسوت ادامه داد: در نیمه دوم و با توجه به در پیش بودن دربی، پرسپولیس با احتیاط بیشتری بازی کرد. به خاطر اینکه نه محروم دهد و نه مصدوم داشته باشد تا بتواند با تمامی قوا مقابل استقلال به میدان برود.

مهاجم پیشین پرسپولیس ادامه داد: طبیعی بود که این تیم هم همچون استقلال جانب احتیاط را در نظر بگیرد. دو تیم نمی خواستند برابر هم، مهره های اصلی شأن را در اختیار نداشته باشند.

وی در مورد عملکرد دو تیم در دربی 98 که قرار است پنجشنبه هفته جاری برگزار گردد گفت: دربی همواره حساس است و ربطی هم به فاصله امتیازی و جایگاه جدول ندارد. بارها رخ داده که یک تیم چند پله پایین تر از تیم دیگر بوده اما توانسته حریفش را شکست دهد.

بزیک اضافه کرد: با توجه به اینکه هر دو تیم در کورس قهرمانی هستند نمی خواهند بازی را واگذار نمایند. برای همین استرس بازی بیشتر شده و بازیکنان احساسی عمل می نمایند که همین اتفاقات باعث خواهد شد کیفیت بازی خوب نباشد و بازی تماشاگر پسند نگردد.

مهاجم پیشین پرسپولیس گفت: استقلال 6 امتیاز از پرسپولیس جلوتر است و می تواند با یک مساوی هم این فاصله را حفظ کند. بنابراین تدافعی بازی خواهد نمود تا بتواند همچنان تیم برتر لیگ باشد.

وی در پاسخ به این پرسش که چه فاکتورهایی ضروری است که یکی از این دو تیم برنده این بازی باشند گفت: بزرگترین فاکتور، آمادگی فکری است. هر تیمی که تمرکز داشته باشد می تواند پیروز گردد. آرامش، نبود استرس و فکر قوی علت پیروزی یکی از این دو تیم خواهد بود. بنابراین انتظار می رود باتجربه ها به جوان ترها یاری نمایند تا شاهد یک بازی خوب از هر دو تیم باشیم.

بزیک در مورد حضور احتمالی طرفداران دو تیم در استادیوم گفت: 2 سال است که فوتبال را بدون تماشاگر می بینیم. بازی های اروپایی هم که بدون تماشاگر بود جذابیتی نداشت. حضور آنها در دربی می تواند گرمابخش بازی باشد. مدتها است که سر و صدا و هیاهوی تماشاگران را در استادیوم نشنیده ایم و امیدوارم این ملاقات با حضور تماشاگران برگزار گردد تا دوباره شاهد شور و حال خاصی در استادیوم باشیم.

مهاجم پیشین پرسپولیس در خاتمه و در پاسخ به این پرسش که نتیجه دربی را چگونه پیش بینی می کنید گفت: پیش بینی دربی به خاطر اتفاقات و حواشی که در آن وجود دارد سخت است اما قلبا دوست دارم پرسپولیس برنده این ملاقات باشد.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 16 اردیبهشت 1401 بروزرسانی: 16 اردیبهشت 1401 گردآورنده: sanaye-90.ir شناسه مطلب: 2056

به "کدام فاکتورها برای پیروزی در دربی احتیاج است، بازی تدافعی استقلال!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کدام فاکتورها برای پیروزی در دربی احتیاج است، بازی تدافعی استقلال!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید