پیشکسوت هندبال: در چند ماه نمی توان معجزه کرد

به گزارش صنایع 90، حسن پروانه در خصوص عملکرد ایران در مسابقات انتخابی المپیک گفت: در این مسابقات تنها با یک باخت پنجم شدیم که البته باخت عجیب بحرین باعث شد تا ما از گروه خود بالا نرویم.

پیشکسوت هندبال: در چند ماه نمی توان معجزه کرد

برای دیدن تاج محل و مجسمه های بودا، تور هند ما را تجربه کنید.

به گزارش خبرنگاران، تیم ملی هندبال ایران با سه پیروزی، یک شکست و یک تساوی به عنوان پنجمی مسابقات انتخابی المپیک رسید و از آنجایی که تنها قهرمان این مسابقات به صورت مستقیم به المپیک صعود می نماید، تیم ایران این شانس را از دست داد.

حسن پروانه، پیشکسوت و کارشناس هندبال در خصوص عملکرد تیم ملی در بازیهای انتخابی المپیک 2020 به خبرنگاران گفت: در این مسابقات تنها با یک باخت پنجم شدیم در حالی که تیم های بحرین و کره جنوبی با همین تعداد باخت در فینال مسابقات حضور دارند. البته در بازی کره جنوبی و بحرین اتفاقاتی افتاد و باخت عجیب بحرین باعث شد تا ما از گروه خود بالا نرویم.

او در این مورد اضافه نمود: از بازیکنان تیم ملی به خاطر کوشش هایشان تشکر می کنم. نباید توقع زیادی داشت ما بارها گفته ایم که موفقیت در چند روز و چند ماه به دست نمی آید. همه می دانند دلیل صعود بحرین به فینال آسیا، کار چند ساله است و یک شبه به اینجا نرسیده یا کره جنوبی یک باره جوان گرایی ننموده بلکه طی چند سال با برنامه پوست اندازی کرد تا اکنون به اینجا رسیده است، بنابراین نمی توان در چند ماه معجزه کرد.

پروانه اعلام کرد: در این شرایط فدراسیون هندبال نمی تواند معجزه کند و اگر به فینال رفته بودیم، جای تعجب داشت. با این حال ثابت کردیم چنین ظرفیتی را داریم و اگر به جوانان بها بدهیم و با برنامه باشیم در آینده اتفاقات خوبی را رقم می زنیم.

او با بیان اینکه از خانواده هندبال خواهان صبر و نقد منصفانه هستم نه تخریب مغرضانه، ادامه داد: مقابل کویت 6 گل عقب بودیم اما بازیکنان بازی را در پنج دقیقه آخر بردند. این موضوع نشان می دهد که یکی از بزرگترین مسائل چند سال اخیر ما که بازگشت مجدد به بازی است، برطرف شده است. خوشبختانه کسانی که مطالب شان را علیه هندبال ایران و رئیس جوانش آماده نموده بودند در پنج دقیقه آخر بازی پاسخ خود را گرفتند.

پروانه اعلام کرد: از دلسوزان منصفی که هندبال را نقد می نمایند، تشکر می کنم اما بعضی با بغض، کینه و عداوت شخصی مصاحبه می نمایند. کسانی که رنگ نیمکت تیم ملی را ندیده اند و سابقه و صندلی مشخصی در هندبال ندارند، نمی توانند فدراسیون هندبال را زیر سوال ببرند.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 23 آبان 1398 بروزرسانی: 18 مهر 1399 گردآورنده: sanaye-90.ir شناسه مطلب: 490

به "پیشکسوت هندبال: در چند ماه نمی توان معجزه کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پیشکسوت هندبال: در چند ماه نمی توان معجزه کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید