پروژه مخفی شرکت آمازون فاش شد ، ساخت مچ بندی که احساسات انسان ها را تشخیص می دهد ، قابلیت فرمان به دستیارهای هوشمند خانگی بدون دستور مستقیم

به گزارش صنایع 90، شاید باورنکردنی باشد اما به زودی شاهد مچ بندهای هوشمندی خواهیم بود که به راحتی تمامی احساسات ما را ردیابی می نمایند. این ایده ای است که قرار است به وسیله شرکت آمازون عملی گردد.

پروژه مخفی شرکت آمازون فاش شد ، ساخت مچ بندی که احساسات انسان ها را تشخیص می دهد ، قابلیت فرمان به دستیارهای هوشمند خانگی بدون دستور مستقیم

به گزارش سرویس آی تی و فناوری انتخاب، پیشبینی و ردیابی احساسات افراد موضوعی جالب و مهیج است که از سال ها پیش نیز در فیلمهای علمی و تخیلی به آن پرداخته شده است. اکنون به نظر می رسد این ایده عملی شده و آمازون در یک قدمی اجرای آن با یاری یک مچ بند ساده است.

بعضی منابع مطلع وابسته به آمازون فاش نموده اند که این شرکت در قالب پروژه مخفی که البته دیگر مخفیانه نیست، در حال کار روی یک وسیله مجهز به ردیاب احساسات است. ایده طراحی مچ بندهای هوشمند، به ویژه مچ بندهای سلامتی نو نیست، اما مچ بندی که بتواند احساسات را تشخیص دهد بسیار نو و البته نادر است.

بلومبرگ با یک منبع مطلع در این خصوص صحبت نموده و اسناد آمازون را مرور نموده که نشان می دهد قرار است این دستیار بتواند با لوازم هوشمند خانه ارتباط برقرار نموده و حتی بدون حرف زدن کاربر امکان استفاده از وسایل را نیز مهیا کند. این ایده در آزمایشگاه 126 آمازون اجرا می گردد، جایی که قبلا مسئول طراحی دستیار صوتی الکسا، آمازون اکو، کیندل و فایرفون بوده و ربات های خانگی را نیز توسعه داده است. با این سابقه، پیشبینی می گردد محصول نو این گروه نیز مثل نسخه های قبلی پیروز و پرکاربرد باشد.

منبع: انتخاب
انتشار: 26 آذر 1401 بروزرسانی: 26 آذر 1401 گردآورنده: sanaye-90.ir شناسه مطلب: 2200

به "پروژه مخفی شرکت آمازون فاش شد ، ساخت مچ بندی که احساسات انسان ها را تشخیص می دهد ، قابلیت فرمان به دستیارهای هوشمند خانگی بدون دستور مستقیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پروژه مخفی شرکت آمازون فاش شد ، ساخت مچ بندی که احساسات انسان ها را تشخیص می دهد ، قابلیت فرمان به دستیارهای هوشمند خانگی بدون دستور مستقیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید