هنر نقش بسزایی در کاهش آسیب های اجتماعی دارد

به گزارش صنایع 90، مریم بیدخام در گفتگو با خبرنگاران اظهار کرد: جشنواره سراسری تئاتر مردمی بچه های مساجد با هدف جذب نوجوانان و جوانان به مساجد برگزار می‌شود.

هنر نقش بسزایی در کاهش آسیب های اجتماعی دارد

وی با اشاره به اهمیت حضور جوانان در مساجد ادامه داد: اجرای تئاتر مساجد برای نوجوانان و جوانان انگیزه‌ای را ایجاد می‌کند که با اشتیاق بیشتری در فضای سالم و مذهبی مسجد حضور پیداکرده و رشد کنند.

وی خاطرنشان کرد: اگر ما بتوانیم نسل جوان را باانگیزه‌های مختلف به‌ سوی مساجد جذب کنیم بی شک از آسیب‌های اجتماعی بسیاری جلوگیری کرده‌ایم.

بیدخام ضمن اشاره به محیط های معنوی چون مساجد تأکید کرد: مسجد می‌تواند محیط امنی برای علاقه مندان باشد تا در امنیت کامل به امور دینی و هنری بپردازند.

وی به تاثیر هنر در شکل دهی شخصیت انسان پرداخته گفت: تأثیری هنر می تواند در انسان داشته باشد سخنرانی و بیان مستقیم ندارد به‌عنوان ‌مثال؛ دعوت به معروف و زندگی همراه با اخلاق و خوبی‌ها می‌تواند با زبان هنر انجام شود.

مدیرکل دفتر امور اجتماعی استانداری قزوین در پایان گفت: ما هم در دفتر اجتماعی استانداری این آمادگی را داریم که ایده‌های خلاقانه و هنری برای کاهش آسیب‌های اجتماعی را عملی کنیم و تمام تلاش و ظرفیتمان را به کار می‌گیریم که در ایجاد نشاط اجتماعی موفق باشیم.

منبع: mehrnews.com
انتشار: 26 مرداد 1397 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: sanaye-90.ir شناسه مطلب: 16

به "هنر نقش بسزایی در کاهش آسیب های اجتماعی دارد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "هنر نقش بسزایی در کاهش آسیب های اجتماعی دارد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید