هتل سنترا گرند، سامویی

به گزارش صنایع 90، هتل و ریزورت ساحلی 5ستاره سنتارا گراند در ساحل شاوینگ در سامویی (تایلند) واقع شده که مکانی بسیار مفرح برای توریست ها می باشد. باغات و زمین های بسیار گسترده ای در اطراف ساختمان های هتل قرار گرفته که سکوت و آرامشی کامل برای مهمانان خود به ارمغان می آورد. همچنین از اینجا همواره به آب های گرم ساحل شاوینگ دسترسی خواهید داشت و می توانید از شب نشینی های پرنشاط این ساحل لذت ببرید. فرودگاه سامویی نیز در فاصله 15 دقیقه ای این ریزورت واقع شده است.

هتل سنترا گرند، سامویی

با تور تایلند به طبیعتی همچون بهشت سفر کنید

اتاق های این هتل هرگونه امکانات و تجهیزات استاندارد مورد احتیاج برای یک مکان مدرن را دارا می باشد؛ از ماهواره، کانال های موسیقی و فیلم های سینمایی گرفته تا چای ساز و قهوه ساز. در هر اتاق حتی یک گاوصندوق امنیتی تعبیه شده است. بعلاوه، دفتر اصلی آن 24 ساعته مشغول به کار می باشد و کارمندان می توانند پول های شما را تبدیل نمایند و اجازه دارید در صورت احتیاج از گاوصندوق هتل هم بهره ببرید.

اینجا 2 رستوران بزرگ، 3 کافه و یک کافی شاپ دارد. همچنین اتاق های کنفرانس، شبکه اینترنتی عمومی و یک سوپرمارکت بزرگ در این هتل تعبیه شده اند. چشمه آب معدنی نیز انواع گزینه های ورزشی و درمانی را به شما ارائه می دهد.

منبع: لست سکند
انتشار: 23 آذر 1398 بروزرسانی: 7 مهر 1399 گردآورنده: sanaye-90.ir شناسه مطلب: 557

به "هتل سنترا گرند، سامویی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "هتل سنترا گرند، سامویی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید