نظر مثبت آژانس دارویی اروپا به واکسن روسی

به گزارش صنایع 90، صندوق سرمایه گذاری مستقیم روسیه گفت آژانس دارویی اروپا نظر مثبتی درباره واکسن اسپوتنیک وی ارائه داده است.

نظر مثبت آژانس دارویی اروپا به واکسن روسی

با ما سفر کنید و با تور اروپا برای عید نوروز از قاره سبز دیدن کنید و با دریافت خدمات ویزای شینگن از گردش به دور اروپا لذت ببرید.

به گزارش خبرنگار گروه علم و پیشرفت خبرنگاران به نقل از تاس، صندوق سرمایه گذاری مستقیم روسیه اظهار داشت آژانس دارویی اروپا (EMA) نظر مثبتی درباره واکسن اسپوتنیک وی ارائه داده است.

براساس بیانیه صندوق سرمایه گذاری مستقیم روسیه که به تازگی منتشر شده، بازرسی GCP (good clinical practice به معنای روش بالینی شایسته) به انتها رسیده و نظر مثبتی از آژانس دارویی اروپا دریافت شده است.

این صندوق تأکید کرد، اطلاعات مربوط به تأخیر تأیید واکسن روسی توسط اتحادیه اروپا صحیح نیست و نهایتا تا دو ماه آینده نخستین واکسن دنیا علیه بیماری کووید 19 توسط آژانس دارویی تأیید می گردد.

صندوق سرمایه گذاری مستقیم روسیه و مرکز تحقیقات فدرال اپیدمیولوژی و میکروبیولوژی گامالیا که این واکسن را فراوری نموده اند، به عنوان بخشی از آنالیز های گسترده که شامل بایگانی تدریجی اسناد در صورت درخواست است، به کار خود با آژانس دارویی اروپا ادامه می دهند.

پیش از این ، رویترز گزارش داده بود که تأیید واکسن روسی اسپونتیک وی علیه ویروس کرونا در اتحادیه اروپا به تعویق افتاده است، زیرا اطلاعات لازم از آزمایشات بالینی به موقع ارائه نشده است.

منبع: خبرگزاری فارس
انتشار: 13 تیر 1400 بروزرسانی: 13 تیر 1400 گردآورنده: sanaye-90.ir شناسه مطلب: 1706

به "نظر مثبت آژانس دارویی اروپا به واکسن روسی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نظر مثبت آژانس دارویی اروپا به واکسن روسی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید