فراوری اخبار جعلی بر مبنای اطلاعات هک شده واکسن کرونا

به گزارش صنایع 90، به گزارش خبرنگاران به نقل از زددی نت، هکرهای یادشده قبل از آنکه اطلاعات واکسن های کرونا را در اینترنت منتشر نمایند، از این اطلاعات برای دروغ پراکنی در خصوص واکسن های کرونا استفاده کردند.

فراوری اخبار جعلی بر مبنای اطلاعات هک شده واکسن کرونا

آژانس پزشکی اتحادیه اروپا می گوید سابقه این حمله به ماه نوامبر باز می شود و در جریان آن اطلاعات زیادی در خصوص فرایند ارزیابی و آنالیز واکسن بیماری کرونا به دست آمده است. این اطلاعات از بعضی ایمیل های محرمانه آژانس مذکور به دست آمده است. هکرها اطلاعات به دست آمده از این ایمیل ها را عیناً در اینترنت منتشر ننموده اند و با دستکاری آنها کوشش نموده اند کاری نمایند که مردم تصور نمایند با تزریق واکسن هم امیدی به ایجاد مصونیت در برابر ویروس کرونا نخواهد بود.

هنوز تعیین نیست چه افرادی عامل حملات هکری مذکور بوده اند و چرا آنها ایمیل ها و اسناد هک شده را بدین شیوه دستکاری نموده اند. انتشار چنین اخبار و اطلاعاتی بدگمانی و بعضی تئوری های توطئه در خصوص ناکارآمدی واکسن های کرونا را تشدید می نماید.

پیش از این سازمان بهداشت جهانی، مرکز امنیت سایبری انگلیس، مایکروسافت و غیره در خصوص حملات هکری به مراکز بهداشت و درمان، شرکت های داروسازی، دانشگاه ها و سایر سازمان های درگیر در فرایند فراوری واکسن کرونا هشدار داده بودند.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 29 بهمن 1399 بروزرسانی: 29 بهمن 1399 گردآورنده: sanaye-90.ir شناسه مطلب: 1462

به "فراوری اخبار جعلی بر مبنای اطلاعات هک شده واکسن کرونا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فراوری اخبار جعلی بر مبنای اطلاعات هک شده واکسن کرونا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید