نام جانشین والورده در بارسلونا لو رفت

به گزارش صنایع 90، سرمربی تیم ملی هلند در قرارداد خود با این تیم بندی گنجانده است که به وی اجازه می دهد سال 2020 به نیوکمپ کوچ کند و جانشین ارنستو والورده در این تیم گردد.

نام جانشین والورده در بارسلونا لو رفت

به گزارش ایرنا، براساس گزارش منتشر شده در نشریه موندو دیپورتیوو کاتالونیا، نیکو یان هوگما مدیر تیم ملی هلند از وجود این بند در قرارداد رونالد کومان پرده برداشت.

یان هوگما بیان نمود در حالی که قرارداد کنونی رونالد کومان با نارنجی پوشان تا سال 2022 اعتبار دارد، اما وجود این بند در قرارداد مذکور کومان را قادر می سازد تا در صورت اقدام و تمایل آبی اناری ها، پس از لیگ قهرمانان امسال به نیمکت کاتالان ها ملحق گردد.

مدیر تیم ملی هلند در ادامه اشاره نمود که بند فسخی نیز در این قرارداد گنجانده شده، اما از اعلام جزئیات آن خودداری کرد و تنها به این جمله بسنده کرد که این بند فسخ تنها در خصوص بارسلونا قابل اعمال است.

یان هوگما گفت: کومان همواره از تمایل خود برای راهنمایی بارسلونا صحبت نموده است و باید ببینیم در آینده چه اتفاقی رخ می دهد؛ موفقیت با تیم ملی هلند شما را به سمت نیمکت بارسلونا راهنمایی می نماید، اما ما امیدواریم کومان بعد از جام جهانی 2022 قطر هم با ما بماند.

کومان در دوران فوتبالی و در فاصله سال های 1989 تا 1995، پیراهن آبی اناری ها را 192 بار بر تن کرد و در این مدت چهار بار لالیگا و یک بار لیگ اروپا (سال 1992) را فتح کرد.

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 14 آذر 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: sanaye-90.ir شناسه مطلب: 535

به "نام جانشین والورده در بارسلونا لو رفت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نام جانشین والورده در بارسلونا لو رفت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید