منعی در مصوبات شورای شهر برای فعالیت آتش نشان های زن وجود ندارد

به گزارش صنایع 90، نائب رئیس شورای اسلامی شهر تهران گفت: محدودیتی برای فعالیت زنان آتشنشان وجود ندارد و مصوبه ای درباره اینکه این افراد نباید در عملیات های مختلف سازمان آتش نشانی حضور نداشته باشند وجود ندارد.

منعی در مصوبات شورای شهر برای فعالیت آتش نشان های زن وجود ندارد

پرویز سروری نائب رئیس شورای اسلامی شهر تهران، در تبادل نظر با خبرنگار گروه اجتماعی خبرنگاران، اظهار کرد: دلیل عدم حضور و فعالیت زنان آتشنشان در عملیات های اطفاء حریق این سازمان یک بحث تخصصی و فنی را شامل می گردد و دوستان آتش نشانی باید در این خصوص بیشتر شرح بدهند.

وی افزود: محدودیتی برای فعالیت زنان آتشنشان وجود ندارد و مصوبه ای از شورای شهر درباره اینکه این افراد نباید در عملیات های مختلف سازمان آتش نشانی حضور نداشته باشند وجود ندارد.

نائب رئیس شورای اسلامی شهر تهران در پاسخ به این سؤال که دلیل وجود محدودیت سنی برای بانوانی که به ورود به شغل آتش نشانی علاقه مند هستند چیست، تاکید نمود: این علل باید آنالیز شده و اگر پیشنهاد تازهی هست، دوستان باید آن را مورد نقد و آنالیز قرار داده و سپس تصمیم گیری گردد.

سروری در ادامه یادآور شد: مدیران و مسئولان سازمان آتش نشانی باید هر یک از موضوعات و مسائلی که در مورد استخدام و فعالیت نیروهای آتش نشانی نیازمند مصوبه شورای اسلامی شهر تهران هستند را به ما در شورا منتقل نمایند تا تصمیمات لازم بعد از مشورت و پیگیری سایر اعضا در این خصوص اتخاذ گردد.

وی با اشاره به اینکه شغل آتش نشانی نیازمند تخصص و توانمندی ویژه افراد شاغل در این شغل است، تاکید نمود: ما در شورای شهر موضوعات مرتبط با آتشنشان ها را پیگیری خواهیم کرد و اگر به جمع بندی نهایی رسیدند که شورای شهر باید مصوبه تازه را به ثبت برسانند، در خدمت آن ها خواهیم بود.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 5 خرداد 1401 بروزرسانی: 5 خرداد 1401 گردآورنده: sanaye-90.ir شناسه مطلب: 2067

به "منعی در مصوبات شورای شهر برای فعالیت آتش نشان های زن وجود ندارد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "منعی در مصوبات شورای شهر برای فعالیت آتش نشان های زن وجود ندارد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید