مشکل خرابی برنامه های اندرویدی حل شد

به گزارش صنایع 90، خبرگزاری خبرنگاران- شرکت گوگل مشکل به وجود آمده به وسیله WebView را که باعث اعتراض کاربران شده بود، حل کرد.

مشکل خرابی برنامه های اندرویدی حل شد

به گزارش خبرگزاری خبرنگاران، شرکت گوگل روز چهارشنبه گفت مسئله ای که کاربران اندرویدی آن را تجربه نموده بودند و باعث می شد بعضی از برنامه های اندرویدی از جمله Gmail، تعدادی از برنامه های بانکی و Google Pay به طور ناگهانی بسته شوند، حل نموده است.

به روز رسانی مسائل را حل کرد

گوگل در بیانیه خود گفت: ما در حال پیشرفت مستمر برای توسعه سیستم های خود هستیم و کاربران تلفن همراه برای به روزرسانی Android System Web View و Google Chrome باید به فروشگاه Google Play مراجعه نموده و این برنامه ها را بروز رسانی نمایند، این به روز رسانی برنامه ها منجر به حل مشکل همه کاربران خواهد شد.

در ادامه بیانیه این شرکت آمده: به نظر می رسد که این مشکل از نسخه قبلی Android System Web View بوجود آمده، این برنامه سیستمی است که برنامه های اندروید را قادر می سازد تا محتوای وب را درون برنامه نمایش دهند.

لازم به ذکر است، مسائل ایمیل Google و برنامه های اندرویدی از ظهر روز دوشنبه ظاهر شد و حدود 7 ساعت به طول انجامید و بسیاری از افراد از جمله دارندگان تلفن های سامسونگ و Pixel با مراجعه به توئیتر و Reddit مشکل خرابی برنامه های اندروید، را گزارش کردند.

منبع: خبرگزاری آریا
انتشار: 20 فروردین 1400 بروزرسانی: 20 فروردین 1400 گردآورنده: sanaye-90.ir شناسه مطلب: 1565

به "مشکل خرابی برنامه های اندرویدی حل شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مشکل خرابی برنامه های اندرویدی حل شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید