قیمت گلکسی Z Flip 5G و گلکسی Z Fold 2 5G افزایش پیدا نمی کند

به گزارش صنایع 90، اینطور که به نظر می رسد، ظاهرا سامسونگ قصد ندارد قیمت گوشی های تاشو جدید خود یعنی گلکسی Z Flip 5G و گلکسی Z Fold 2 5G را به نسبت نسخه های قبل افزایش دهد و آن ها را با برچسب قیمتی کاملا مشابه راهی بازار خواهد نمود.

قیمت گلکسی Z Flip 5G و گلکسی Z Fold 2 5G افزایش پیدا نمی کند

گلکسی Z Flip 5G قرار است چهارشنبه پیش رو برای پیش خرید در دسترس قرار بگیرد و حالا گفته می گردد قیمت آن تغییری به نسبت نسخه 4G نخواهد داشت (1,370 دلار). این در حالی است که در این گوشی از پردازنده اسنپدراگون 865 پلاس استفاده شده و پشتیبانی از شبکه پر سرعت 5G نیز در آن فراهم است.

همچنین به نظر می رسد گلکسی Z Fold 2 5G نیز هم قیمت با نسخه کنونی یعنی 1990 دلار راهی بازار می گردد. البته باید به این نکته اشاره کنیم سامسونگ زمانی که نسخه 5G گلکسی فولد را راهی بازار کرد، برچسب قیمتی 2200 دلاری را برای آن در نظر گرفت. این در حالی بود که آن گوشی از همان پردازنده اسنپدراگون 855 بهره می برد و تنها یک مودم 5G به آن اضافه شده بود. ولی گلکسی Z Fold 2 5G نه تنها از لحاظ طراحی بلکه از لحاظ پردازنده (اسنپدراگون 865 پلاس) نیز بسیار بهتر و قدرتمندتر شده.

  • قیمت احتمالی گلکسی نوت 20 و گلکسی فولد 2 5G لو رفت

در رابطه با مشخصات فنی گلکسی Z Fold 2 5G خبرهای زیادی منتشر شده. مثلا می دانیم این محصول با نمایشگر اصلی 7.7 یا 7.6 اینچی با رفرش ریت 120 هرتز و احتمالا پشتیبانی از قلم S Pen راهی بازار می گردد. علاوه بر این ها، نمایشگر ثانویه آن هم اندازه بسیار عظیم تری از قبل خواهد داشت و از 4.6 به 6.23 اینچ افزایش پیدا می نماید.

در بخش دوربین هم به احتمال بسیار زیاد پیشرفت هایی را شاهد خواهیم بود اما در حال حاضر از جزئیات آن بی خبریم. بعضی از خبر گذاری ها، به استفاده این محصول از دو دوربین اصلی و فوق عریض 12 مگاپیکسلی در کنار یک دوربین 64 مگاپیکسلی تله فوتو اشاره داشته اند در حالی که بعضی دیگر معتقدند دوربین اصلی Z Fold 2 5G به 64 مگاپیکسل ارتقا پیدا می نماید و یک دوربین 16 و 12 مگاپیکسلی (فوق عریض و تله فوتو) نیز آن را همراهی خواهند کرد.

با این همه پیشرفت، کمی عجیب است چرا سامسونگ میخواهد بر خلاف قبل، تغییری در قیمت محصولات جدید خود ایجاد نکند. البته شاید به این خاطر باشد که سامسونگ در کنار گلکسی فولد، یک جفت گلکسی بادز پلاس نیز به کاربران هدیه می داده اما خبری از عرضه آن ها در کنار محصول تاشو جدید نیست.

  • برای اولین بار تصویری از گوشی تاشو گلکسی Z Fold 2 5G سامسونگ منتشر شد

البته باید به این نکته هم اشاره کنیم که رنگ ویژه محصولات جدید سامسونگ، برنزی (Mystic Bronze) است. در رندرهای بالا می توانید به وضوح زیبایی نفس گیر گوشی های نوت 20 اولترا و Z Fold 2 5G را در این رنگ مشاهده کنید. علاوه بر این ها، ظاهرا سامسونگ میخواهد بار دیگر با مشارکت Thom Browne، محصول جدیدی را فراوری کند و بدیهی است محصولات این چنینی گران تر از گجت هایی با شکل و شمایل استاندارد باشند. با این حال برای مطمئن شدن از جزئیات این موضوع باید تا زمان رونمایی از کهکشانی های جدید منتظر بمانیم.

در خصوص تاریخ عرضه این محصولات هم باید بگوییم گلکسی Z Flip 5G احتمالا بسیار زودتر از Z Fold 2 5G راهی بازار خواهد شد. در حالی که سامسونگ به فروش سالانه 3 میلیون Z Fold 2 5G امیدوار است، اما حداقل امسال این اتفاق رخ نمی دهد و حتی تعداد آن ها در امسال نیز بسیار محدود خواهد بود. غول کره ای با در پیش دریافت این استراتژی امیدوار است محصولات جدید مانع فروش یکدیگر نشوند.

  • سامسونگ رسما تایید کرد؛ معرفی 5 محصول در رویداد رونمایی گلکسی نوت 20

منبع: GSMArena

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 23 شهریور 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: sanaye-90.ir شناسه مطلب: 1146

به "قیمت گلکسی Z Flip 5G و گلکسی Z Fold 2 5G افزایش پیدا نمی کند" امتیاز دهید

1 کاربر به "قیمت گلکسی Z Flip 5G و گلکسی Z Fold 2 5G افزایش پیدا نمی کند" امتیاز داده است | 5 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "قیمت گلکسی Z Flip 5G و گلکسی Z Fold 2 5G افزایش پیدا نمی کند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید