مسعود آرمات: کانادا را دست کم نگرفتیم

به گزارش صنایع 90، سرمربی تیم والیبال دانشجویان ایران می گوید با وجود قطعی شدن صعود تیمش به مرحله یک چهارم نهایی، تیم کانادا را دست کم نگرفته اند.

مسعود آرمات: کانادا را دست کم نگرفتیم

اگر علاقمند به سفر با بهترین قیمت تور کانادا هستید با ما همراه شوید، با مجری مستقیم تور کانادا از تورنتو، مونترال و آبشار نیاگارا دیدن کنید و بهترین تجربه سفر را داشته باشید.

به گزارش خبرنگار اعزامی ایسنا از چین تایپه، مسعود آرمات بعد از برد تیم والیبال دانشجویان ایران مقابل کانادا و صعود به مرحله بعد به عنوان صدرنشین، گفت : ما روی کانادا حساب ویژه ای باز نموده بودیم. هرچند این تیم به دور بعد صعود نمی کرد و صعود ما هم تقریبا قطعی بود، اما برای پیروزی وارد میدان شدیم. از زمانی که در تهران بودیم، برنامه ریزی ما برای برد در هر مسابقه بوده است چون اسم برد قشنگ است.

او اضافه نمود: ما سرویس های خوبی در دستور کار قرار دادیم و توانستیم دو مهره کلیدی کانادا را از کار بیاندازیم. از نقطه ضعف تیم حریف به خوبی استفاده کردیم.

سرمربی تیم دانشجویان در انتها درباره حضور در مرحله بعدی، گفت : تا الان که حریف ما چک است. تیم روسیه صدرنشین گروه سوم است و در صورت برد، امروز صدرنشین باقی می ماند. به این ترتیب ما باید با چک بازی کنیم.

انتهای پیغام

منبع: اقتصاد ایران
انتشار: 1 خرداد 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: sanaye-90.ir شناسه مطلب: 921

به "مسعود آرمات: کانادا را دست کم نگرفتیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مسعود آرمات: کانادا را دست کم نگرفتیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید