محمدی راد: نگاه ما به قهرمانی لیگ و آسیا و حضور پیروز در میادین جهانی است، مربیان مسئله ای با تغییرات ندارند

به گزارش صنایع 90، سرمربی تیم والیبال سپاهان گفت، نگاه این تیم به قهرمانی مسابقات لیگ و آسیا و در ادامه حضور پیروز در میادین جهانی است.

محمدی راد: نگاه ما به قهرمانی لیگ و آسیا و حضور پیروز در میادین جهانی است، مربیان مسئله ای با تغییرات ندارند

رحمان محمدی راد در گفت وگو با خبرنگار ورزشی خبرنگاران در خصوص شروع تیمش در فصل 1400 لیگ برتر والیبال با شش پیروزی متوالی گفت: ما پیش از شروع فصل، سعی کردیم، احتیاجهای تیم را رفع و بازیکنان موردنظرمان را جذب کنیم. البته چند بازیکن هم از تیم جدا شدند که به انتخاب آنها احترام می گذاریم.

سرمربی تیم والیبال سپاهان ادامه داد: خوشبختانه مدیران باشگاه، شرایط تیم را به خوبی درک کردند و به موقع، کارمان را شروع کردیم. بازی های تدارکاتی خوبی هم انجام دادیم و با آمادگی وارد لیگ شدیم. شرایط ما رفته رفته بهتر شد و شروع خوبی هم داشتیم. البته برد و باخت برای ما ملاک پیروزیت نیست. ما کوشش می کنیم از همه بازیکنان تیم استفاده کنیم تا سلامتی آنها برای مرحله پلی آف، تضمین شده باشد و با ترکیب کامل در این مرحله حاضر شویم.

محمدی راد درباره پیروزی تیمش مقابل شهرداری ارومیه گفت: بازی خوب ما اجازه بازی کردن به تیم شهرداری ارومیه نداد و بازیکنان ما توانایی های خود را نشان دادند. تیم ارومیه تا پیش از بازی با ما، بدون شکست بود و شرایط خوبی داشت. خیلی ها اعتقاد داشتند که تقابل سپاهان و شهرداری، فینال زودهنگام است، اما من چنین اعتقادی نداشتم. ما کیفیت بازی و بازیکنان خود را مقابل یک تیم خوب به نمایش گذاشتیم.

مربی پیشین تیم ملی در خصوص خرید سیستم ویدئوچک به وسیله باشگاه سپاهان توضیح داد: هنوز این سیستم را نخریده ایم و قرار شد ابتدا در یک بازی به صورت آزمایشی آن را تست کنیم. کار خوبی از سوی متخصصان ایرانی اجرا شده است و احتیاج به حمایت دارد. امیدوارم اولین باشگاهی باشیم که از سیستم ویدئوچک استفاده می نماید. سپاهان، نگاهی حرفه ای به ورزش دارد و تنها تیمی است که قرارداد سه ساله با بازیکنان خود می بندد. نگاه ما به قهرمانی لیگ و آسیا و البته حضور پیروز در میادین جهانی است.

محمدی راد در خصوص ادامه همکاری با تیم سپاهان در سال های آینده خاطر نشان کرد: باعث افتخار من است که بتوانم باز هم در کنار این تیم با آرامش کار کنم. ما سال قبل به فینال نرسیدیم و ادامه حضور من در تیم، بستگی زیادی به نتیجه سرانجام فصل دارد. نظر و رضایت باشگاه همواره برای من مهم بوده و مورد احترام من است. ما مربیان با تغییرات، مسئله ای نداریم و به آن عادت نموده ایم.

تیم سپاهان فردا (یکشنبه - 23 آبان) در چارچوب هفته هفتم لیگ برتر والیبال از ساعت 16، میهمان تیم راه یاب ملل مریوان خواهد بود.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 7 دی 1400 بروزرسانی: 7 دی 1400 گردآورنده: sanaye-90.ir شناسه مطلب: 1926

به "محمدی راد: نگاه ما به قهرمانی لیگ و آسیا و حضور پیروز در میادین جهانی است، مربیان مسئله ای با تغییرات ندارند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "محمدی راد: نگاه ما به قهرمانی لیگ و آسیا و حضور پیروز در میادین جهانی است، مربیان مسئله ای با تغییرات ندارند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید