مایلی کهن به قلعه نویی: خودت دکترای مهندسی داری

به گزارش صنایع 90، محمد مایلی کهن باز هم علیه قلعه نویی مصاحبه نموده است. مربی سابق تیم ملی ایران دست بردار سرمربی کنونی سپاهان نیست!

مایلی کهن به قلعه نویی: خودت دکترای مهندسی داری

محمد مایلی کهن نسبت به اظهارات امیرقلعه نویی بعد از شکست تلخ مقابل پرسپولیس که گفته بود نتایج بازی های مهندسی شده است، این واکنش را نشان داده:یادم هست وقتی بچه بودیم یک مثالی بین بچه ها وجود داشت که می گفتند: دروغگو دشمن خدا است و خیلی هم به این موضوع استناد می شد. جالب است کسانی از مهندسی مسابقات حرف می زنند که خودشان دکترای این کار را دارند. این که فکر کنیم می توانیم فقط فوتبال را جدا از دیگر امور جامعه درست کنیم رویاپردازی است. همه چیز به هم زنجیروار وصل هستند و مسائل مختلفی دست به دست هم می دهند تا چنین مشکلاتی رخ می دهد. در جامعه ما هر کسی منافعش به خطر می افتد دست به هر کاری می زند و در نهایت همه مقصر هستند غیر از او.

مربی سابق تیم ملی در ادامه درباره نقش فدراسیون فوتبال این توضیحات را داد:شما ببینید دبیرکل سابق فدراسیون فوتبال به خاطر قانون بازنشستگی کنار رفت. البته که قانون مال ضعیفان است و اگر مثلاً یک کارگر یا آبدارچی باشید سریع قانون اعمال می گردد اما درباره آقایان این گونه نیست. مگر مسئولیت دبیرکل سابق فدراسیون تمام نشده اما واقعیت چیز دیگری را نشان می دهد. ایشان آنجایی که باید باشد و در عکس ها حضور داشته باشد هست. او در جام جهانی، جام ملت ها و اردوی تیم ملی هم حضور داشت پس عملاً منع به کارگیری بازنشسته ها در خصوص ایشان در ظاهر اعمال شده در عمل اما چیز دیگری را می بینیم.

مایلی کهن در ادامه حرف هایش به اتفاقات بازی سپاهان و پرسپولیس پرداخت:خشونت از طرف هر کسی باشد محکوم است و فرقی ندارد در تهران باشد یا اصفهان. برخی ها اما در این میان دارند جانبداری می نمایند. مدیرعامل پرسپولیس می گوید هواداران ما بهترین هستند و مدیرعامل سپاهان هم می گوید هواداران ما بهترین هستند. متأسفانه در این فوتبال همه چی صوری و نمایشی است در حالی که خشونت از ناحیه هر کسی باشد باید با آن برخورد و محکوم گردد. اگر بخواهیم به این جانبداری ها ادامه بدهیم طبعاً دفعات بعد اتفاقات بدتری رخ می دهد چون بحث تلافی کردن پیش می آید.

او ادامه داد: محمدحسین زاهدی فر بازی به این حساسی را عالی قضاوت کرد. من قبلاً هم گفته بودم او یکی از بهترین داورهای ایران و آسیا است و عملاً دیدیم که در آن فضا چقدر خوب قضاوت کرد. اگر هم آن ضربه پنالتی سپاهان گل می شد نتیجه می توانست عوض گردد. اما ما متأسفانه فقط منافع خودمان را می بینیم و برای آن دست به هر کاری می زنیم اما باید بدانیم هرچه این کارها را انجام بدهیم دودش در نهایت به چشم خودمان می رود.

1

منبع: ایران ورزشی
انتشار: 6 مرداد 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: sanaye-90.ir شناسه مطلب: 253

به "مایلی کهن به قلعه نویی: خودت دکترای مهندسی داری" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مایلی کهن به قلعه نویی: خودت دکترای مهندسی داری"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید