فرودگاه بین المللی پیغام آماده پروازهای مسافری، اعلام مقصدهای پرواز

به گزارش صنایع 90، علی کاملی در مصاحبه با خبرنگاران در خصوص تاریخ افتتاح بخش مسافری فرودگاه بین المللی پیغام، اظهار کرد: این فرودگاه از حیث عملیاتی، امنیتی، فنی و زیرساختی برای پروازهای مسافری آماده است، این مهم به اطلاع مقامات ارشد کشوری نیز رسیده و انشالله به زودی مراسم افتتاحیه با حضور جمعی از این مقامات برگزار خواهد شد.

فرودگاه بین المللی پیغام آماده پروازهای مسافری، اعلام مقصدهای پرواز

وی در ادامه بیان نمود: مطابق با مطالعات انجام گردیده بیشترین مقاصد پروازی موردنظر برای فرودگاه بین المللی پیغام؛ فرودگاه شهرهای مشهد، بندرعباس، کیش، اهواز، شیراز و تبریز است.

مدیرکل عملیات فرودگاهی و خدمات زمینی فرودگاه بین المللی پیغام گفت: مسیرهای پیشنهادی شهرهایی مانند زاهدان، چابهار، آبادان، قشم و یا ارومیه هم به عنوان دیگر مقاصد پروازی فرودگاه بین المللی پیغام مطرح هستند که روی این برنامه ها کار خواهد شد.

کاملی بیان نمود: برای انجام پروازهای بین المللی نیز شهرهای نجف اشرف و بغداد در برنامه واقع شده است و پیشنهادهای دیگری مانند انجام پرواز به فرودگاه کشورهای ترکیه، ارمنستان، امارات متحده عربی، قطر، کویت، گرجستان و چند کشور دیگر نیز در حال آنالیز است.

وی اظهار امیدواری کرد که با افزایش سفرها، پروازها در تمام ایام هفته توزیع گردد و ادامه داد: بدیهی است به منظور رفاه حال مردم البرز و استان های هم جوار، بسته به مواردی همچون تقاضای سفر، روزها و مسیرهای پروازی، برنامه ریزی های لازم جهت اخذ بهترین تصمیمات عملیاتی می گردد.

مدیرکل عملیات فرودگاهی و خدمات زمینی فرودگاه بین المللی پیغام با اشاره به فروش اینترنتی بلیط های پروازی فرودگاه بین المللی پیغام، شرح داد: در حال حاضر با مراجعه به سایت های فروش بلیط مشاهده می گردد که قیمت بلیط های ارائه گردیده در مسیر کرج - مشهد نسبت به تهران - مشهد در سطح پایین تری واقع شده است و امید است با حمایت مردم شریف استان البرز و استان های هم جوار بتوانیم با افزایش پروازها و ارائه خدمات مناسب به ایرلاین ها این تناسب قیمت را برای همیشه حفظ کنیم.

به گزارش خبرنگاران، مقرر است جمعه بیست و سوم شهریورماه نخستین پرواز از مشهد مقدس به سمت کرج و بالعکس از طریق فرودگاه بین المللی پیغام انجام می گردد.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 19 آذر 1397 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: sanaye-90.ir شناسه مطلب: 77

به "فرودگاه بین المللی پیغام آماده پروازهای مسافری، اعلام مقصدهای پرواز" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فرودگاه بین المللی پیغام آماده پروازهای مسافری، اعلام مقصدهای پرواز"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید