فرصت افزایش اختلاف دروازه بان پرسپولیس با رقیبان در کلین شیت

به گزارش صنایع 90، به گزارش خبرنگاران، در کنار فرصت بسیار خوب پرسپولیسی ها برای کسب عنوان قهرمانی نیم فصل با توجه به تک دیدار باقی مانده با گل گهر، حامد لک دروازه بان تیم پرسپولیس نیز می تواند از سایر همتایان خود در لیگ برتر به طور محسوسی سقبت بگیرد.

فرصت افزایش اختلاف دروازه بان پرسپولیس با رقیبان در کلین شیت

با ما همراه باشید و درباره وبلاگ هیچکس بیشتر بدانید.

شماره 81 سرخپوشان که پیش از آغاز لیگ بیستم به پرسپولیس پیوست تا به امروز در 13 بازی برای سرخ ها به میدان رفته و فقط دیدار مقابل مس رفسنجان را به دلیل محرومیت از دست داد. لک با ثبت 7 کلین شیت از این حیث برترین دروازه بان لیگ برتر است و بعد از او نیز محسن فروزان (فولاد)، حسین پورحمیدی (آلومینیوم اراک) و رشید مظاهری (استقلال) با 6 کلین شیت در رده دوم قرار دارند.

با توجه به اینکه تیم های 4 دروازه بان نام برده در لیگ برتر 15 بازی تیم خود را انجام داده و به استقبال نیم فصل رفته اند حامد لک این فرصت را پیش رو دارد تا با ثبت کلین شیت مقابل تیم گل گهر در شهر سیرجان از سایر رقبا به نحوی محسوس سبقت بگیرد؛ هرچند با همین آمار هم در شرایط فعلی لک بیشترین کلین شیت را تا نیم فصل به نام خود ثبت کرده است.

از نظر تیمی نیز پرسپولیس تا نیم فصل با ثبت 8 کلین شیت از 14 بازی اجرا شده بهترین تیم لیگ بیستم است؛ 7 کلین شیت توسط لک و یک کلین شیت توسط رادو به ثبت رسیده است.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 12 فروردین 1400 بروزرسانی: 12 فروردین 1400 گردآورنده: sanaye-90.ir شناسه مطلب: 1548

به "فرصت افزایش اختلاف دروازه بان پرسپولیس با رقیبان در کلین شیت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فرصت افزایش اختلاف دروازه بان پرسپولیس با رقیبان در کلین شیت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید