(عکس) واکنش جالب بارسلونا به لغو مراسم توپ طلا!

به گزارش صنایع 90، رویای دریافت توپ طلا در سال 2020 برای ستاره های عظیم دنیای فوتبال به اتمام رسید و طبق ادعای نشریه فرانس فوتبال و به علت شیوع ویروس کرونا و ایجاد تغییرات عظیم در برنامه ریزی مسابقات، سال جاری خبری از اهدای جایزه مرد سال دنیا نخواهد بود.

(عکس) واکنش جالب بارسلونا به لغو مراسم توپ طلا!

اما باشگاه بارسلونا بعد از اعلام این خبر با انتشار تصویری از لیونل مسی در کنار شش توپ طلای سال های اخیر، مدعی شد همه می دانند چه کسی بهترین بازین دنیا است. این در حالیست که به نظر می رسید این ستاره 32 ساله سال جاری تقریبا شانسی برای دریافت این جایزه نداشت و همه از رابرت لواندوفسکی به عنوان بخت اول نام می برند.

بارسلونا این فصل و بعد از سال ها نه در کوپا دل ری و نه در لالیگا پیروز به کسب عنوان قهرمانی نشد و مسی نتوانست جایزه کفش طلای اروپا را نیز از آن خود کند. همچنین بسیاری از طرفداران بارسا شانس چندانی برای پیروزیت این تیم در لیگ قهرمانان نیز قائل نیستند و بدین ترتیب بعید بود لیونل مسی عنوان بهترین بازیکن را از آن خود کند. البته اکانت رسمی باشگاه بارسلونا چنین عقیده ای ندارد و کاپیتان این باشگاه را لایق دریافت عنوان مرد سال دنیا می داند.

منبع: فرارو
انتشار: 23 شهریور 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: sanaye-90.ir شناسه مطلب: 1147

به "(عکس) واکنش جالب بارسلونا به لغو مراسم توپ طلا!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "(عکس) واکنش جالب بارسلونا به لغو مراسم توپ طلا!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید