کومان: انتظار بازی سختی را مقابل والنسیا داریم، آگوئرو ممکن است فردا در ترکیب باشد

به گزارش صنایع 90، سرمربی هلندی تیم فوتبال بارسلونا شرایط تیمش را پیش از بازی با والنسیا در رقابت های لالیگا تشریح کرد.

کومان: انتظار بازی سختی را مقابل والنسیا داریم، آگوئرو ممکن است فردا در ترکیب باشد

به گزارش خبرنگاران، رونالد کومان که شاگردانش فردا شب (یکشنبه) در هفته نهم لالیگای اسپانیا پذیرای والنسیا هستند، با حضور در کنفرانس خبری پیش از این بازی گفت: انتظار بازی سختی را داریم. والنسیا تیمی رقابتی و متکی به قدرت فیزیکی بازیکنانش است. آنها بعلاوه در حفظ توپ هم خوب هستند. باید از بازی خانگی خود نهایت استفاده را ببریم و به پیروزی برسیم.

سرمربی هلندی بارسلونا که تیمش روزهای خوبی را تجربه نمی نماید و خودش هم جایگاهش تضمین شده نیست، اضافه نمود: من همواره آرام هستم و یا سعی می کنم که اینطور باشم. ما باید انرژی خودمان را صرف چیزهای درستی نموده و سعی کنیم در تمرینات پیشرفت لازم را داشته باشیم.

وی بعلاوه درباره شرایط مهاجم آرژانتینی اش که از زمان پیوستن به بارسا در تابستان اخیر به علت مصدومیت هنوز نتوانسته است برای این تیم به میدان برود، گفت: آگوئرو اخیراً پیشرفت زیادی داشته است. او روز چهارشنبه دقایق کمی در ملاقات محبت آمیز ای که داشتیم، بازی کرد، اما او هم به مانند آنسو فانی احتیاج دارد که به لحاظ سرعتی خود را وفق دهد. این شانس وجود دارد که سرخیو فردا در ترکیب باشد.

کومان در بخش دیگری از صحبت هایش درباره مهاجم فرانسوی بارسلونا گفت: دمبله عالی تمرین کرد و به تمرینات گروهی بازگشت. او هنوز به کمی زمان برای بازگشت به زمین بازی احتیاج دارد. عثمان روی این موضوع دارد کار می نماید، اما نمی دانم که آیا او به بازی با رئال مادرید خواهد رسید یا خیر.

سرمربی بارسا در بخش دیگری از صحبت هایش در خصوص استفاده از مهاجم جوانش تأکید کرد: ما فردا تصمیم خواهیم گرفت که آنسو فاتی را در ترکیب اصلی مورد استفاده قرار دهیم یا خیر. او هر روز بهتر می گردد، اما برای مدت طولانی (به علت مصدومیت) به دور از میادین بوده است. به طور حتم فاتی قادر نیست در یک هفته سه بازی پرفشار انجام دهد.

وی در انتها صحبت هایش گفت: کم کم به ترکیبی می رسیم که می خواهیم. اگر بازیکنان مصدوم ما به شرایط بازی برسند، می توانیم در لالیگا رقابت کنیم.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 13 آبان 1400 بروزرسانی: 13 آبان 1400 گردآورنده: sanaye-90.ir شناسه مطلب: 1868

به "کومان: انتظار بازی سختی را مقابل والنسیا داریم، آگوئرو ممکن است فردا در ترکیب باشد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کومان: انتظار بازی سختی را مقابل والنسیا داریم، آگوئرو ممکن است فردا در ترکیب باشد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید