سال نوی چینی در یزد جشن گرفته می گردد

به گزارش صنایع 90، معاون گردشگری اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی گفت: به مناسبت سال نوی چینی مراسم ویژه ای با حضور گردشگران چینی در یزد برگزار خواهد شد.

سال نوی چینی در یزد جشن گرفته می گردد

با تور چین سفری خاطره انگیز را تجربه کنید و از قدیمیترین تاریخچه آسیا دیدن کنید.

هما خورشیدی، معاون گردشگری اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان یزد روز پنجشنبه 3 بهمن 98 گفت: هم زمان با چهارم بهمن ماه مصادف با شروع سال نوی چینی مراسم ویژه ای با حضور گردشگران چینی در یزد برگزار خواهد شد.

او اضافه نمود: همزمان با جشن سال نو چینی رویداد گردشگری ایران باشکوه نیز در یزد برگزار می گردد.

خورشیدی گفت: اجرای مراسم نمادین تحویل سال نو چینی هم زمان با تحویل سال، اجرای موسیقی سنتی، نقل تاریخچه ارتباطات ایران و چین در دوره اشکانیان به زبان فارسی و چینی، برگزاری مسابقات مهیج و بیان خاطرات متناسب با موضوع توسط گردشگران چینی و مهمانان ایران از جمله برنامه های سال نوی چینی در یزد است.

معاون گردشگری اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان یزد اضافه نمود: این مراسم در رستوران چینی که به همت هسته تورهای ورودی کشور چین در یزد و با هدف ارائه خدمات و عرضه غذاهای چینی به گردشگران و جلب و جذب بیشتر گردشگران چینی تاسیس شده است، برگزار می گردد.

بلیت موزه ها و اماکن تاریخی زیر نظر اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی در این مدت برای گردشگران چینی نیم بها خواهد بود.

خورشیدی گفت: پارک های طبیعت گردی و کمپ های کویری استان نیز در این بازه زمانی آماده پذیرایی از گردشگران چینی هستند.

معاون گردشگری اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان یزد اضافه نمود: راهنمایان گردشگری چینی زبان یزد در مدت معین شده آماده ارائه خدمات به گردشگران این کشور هستند.

منبع: دنیای سفر
انتشار: 14 بهمن 1398 بروزرسانی: 7 مهر 1399 گردآورنده: sanaye-90.ir شناسه مطلب: 679

به "سال نوی چینی در یزد جشن گرفته می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سال نوی چینی در یزد جشن گرفته می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید