رویداد آنلاین جذب سرمایه در حوزه کشاورزی 20 مردادماه برگزار می گردد

به گزارش صنایع 90، رویداد آنلاین دوشنبه های استارت آپی با هدف جذب سرمایه در حوزه کشاورزی روز دوشنبه 20 مرداد ماه به همت صندوق نوآوری و شکوفایی برگزار می گردد.

رویداد آنلاین جذب سرمایه در حوزه کشاورزی 20 مردادماه برگزار می گردد

به گزارش گروه فناوری خبرنگاران به نقل از روابط عمومی صندوق نوآوری و شکوفایی، در رویداد کشاورزی که دو شنبه 20 مرداد ماه از ساعت 10 تا 12 به صورت آنلاین برگزار می گردد 6 استارت آپ این حوزه توانمندی های خود را به سرمایه گذاران خطرپذیر ارائه می نمایند. همچنین خدمات صندوق نوآوری و شکوفایی در حوزه سرمایه گذاری تشریح شده و شرایط استفاده از این خدمات به مخاطبان ارائه می گردد.

شایان ذکر است حضور در این رویداد به صورت آنلاین و برای عموم رایگان است و علاقه مندان می توانند به وسیله لینک https://online.inif.ir/ch/demoday در این رویداد حضور یابند. علاقه مندان همچنین می توانند برای اطلاعات بیشتر با شماره 86088609-021 تماس حاصل نمایند.

لازم به ذکر است در طرح هم سرمایه گذاری صندوق نوآوری و شکوفایی، این صندوق منابع اقتصادی را در قالب سرمایه گذاری و نه تسهیلات ارایه می دهد، به طوری که هر طرحی را عاملان صندوق یعنی صندوق های پژوهش و فناوری، حاضر به مشارکت 20 درصدی در آن طرح باشند صندوق نوآوری و شکوفایی بسته به سطح فناوری و اولویت راهبردی تا 80 درصد از منابع به جامانده را تامین نموده و در سود و زیان طرح سهیم خواهد بود.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 13 مهر 1399 بروزرسانی: 13 مهر 1399 گردآورنده: sanaye-90.ir شناسه مطلب: 1191

به "رویداد آنلاین جذب سرمایه در حوزه کشاورزی 20 مردادماه برگزار می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رویداد آنلاین جذب سرمایه در حوزه کشاورزی 20 مردادماه برگزار می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید