رونمایی بی.ام.و از خودروی مسابقه ای تمام برقی iFE.18

به گزارش صنایع 90، مدل iFE.18 اولین خودروی مسابقه ای تمام برقی در تاریخ بی ام و محسوب می گردد که برای شرکت در فصل پنجم مسابقات فرمول E طراحی شده است.

رونمایی بی.ام.و از خودروی مسابقه ای تمام برقی iFE.18

خبرنگاران | سرویس اخبار - با نزدیک شدن به فصل پنجم مسابقات فرمول E، تیم ها و برندهای جدید از خودروهای تمام برقی خود برای این رقابت ها، پرده برداری خواهند کرد؛ بی ام و با مدل iFE.18 که اولین خودروی الکتریکی مسابقه ای خودروساز مونیخ است، به فرمول E وارد می گردد.

آذر ماه امسال، بی ام و با iFE.18 به مسابقات فرمول E وارد می گردد. بر اساس گفته های مهندسان این شرکت، iFE.18 بر اساس تجربه ساخت مدل i3 فراوری شده است. کلاز فرولیف، عضو هیئت مدیره بی ام و در جریان رونمایی اولین خودروی مسابقه ای تمام برقی این برند، ضمن مهم دانستن مسابقات فرمول E، از نقش مهم این رقابت ها برای پیشرفت در فناوری و مهندسی خودروهای برقی جاده ای سخن گفت.

ینس مارکات، مدیر دپارتمان موتوراسپرت بی ام و در خصوص iFE.18 گفت:

اساس مهندسی و تخصص iFE.18 در قلب خودرو، قوای محرکه آن نهفته است. به تیم مهندسی خیلی ساده گفتیم؛ همه چیز در خصوص ملاحظات لازم برای خودروهای فراوریی را فراموش کنید و فقط به عملکرد بالا، بهترین کارایی و کمترین وزن فکر کنید.

مهندسان دپارتمان موتوراسپرت، محور عقب و سیستم تعلیق را طراحی و با قوای محرکه در انتهای خودرو ترکیب کردند. دانشی که در محیط رقابتی مسابقات اتومبیل رانی به دست می آوریم، مستقیماً به توسعه و فراوری خودروهای جاده ای تزریق می گردد. این فرآیند، مصداق کامل شعار بی ام و است؛ از پیست مسابقه به جاده.

iFE. 18 بر اساس نسل دوم خودروهای فرمول E طراحی و بدنه آن با طرح و رنگ همیشگی آبی و سفید بی ام و تزئین شده است. در کنار رونمایی اولین خودروی مسابقه ای برقی بی ام و، رانندگان این تیم در مسابقات فرمول E نیز معرفی شدند؛ آنتونیو فلیکس دا کوستا پرتغالی 27 ساله در کنار الکساندر سیمز بریتانیایی، مسئولیت راهنمایی iFE.18 را خواهند داشت.

بی ام و در قالب تیم BMW I Andretti Motorsport با مدیریت راجر گریفیث در فصل پنجم فرمول E حاضر می شود. برندهای خودروساز مطرح دیگر، شامل مرسدس بنز و پورشه از فصل ششم و نیسان همانند بی ام و از فصل پنجم به این مسابقات وارد خواهند شد.

منبع: زومیت

منبع: setare.com
انتشار: 11 اسفند 1399 بروزرسانی: 11 اسفند 1399 گردآورنده: sanaye-90.ir شناسه مطلب: 1487

به "رونمایی بی.ام.و از خودروی مسابقه ای تمام برقی iFE.18" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رونمایی بی.ام.و از خودروی مسابقه ای تمام برقی iFE.18"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید