رقابت فجرسپاسی و نود ارومیه برای صدرنشینی

به گزارش صنایع 90، هفته پنجم لیگ دسته یک امروز (یکشنبه) با رقابت تیم های فجرسپاسی و نود ارومیه برای کسب صدر جدول برگزار می گردد و این درحالی است که بادران برای صدرنشین ماندن باید بجنگد.

رقابت فجرسپاسی و نود ارومیه برای صدرنشینی

به گزارش خبرنگاران، هفته پنجم رقابت های لیگ دسته یک فوتبال امروز(یکشنبه) با انجام 9 بازی شروع می گردد. در مهمترین این بازی ها، تیم های فجر سپاسی و نود ارومیه برای دریافت صدر جدول از تیم بادران تهران به مصاف رقیبان خود می روند.

در یکی از مهمترین بازی های امروز، شاگردان داود مهابادی که با 3 برد و یک باخت در رده دوم جدول قرار دارند، باید با قشقایی رقابت نمایند. تیم فجر سپاسی با 9 امتیاز و تفاضل گل 5، به دنبال دریافت صدر جدول از بادران است.

در دیگر بازی مهم این هفته، نود ارومیه مقابل نیروی زمینی که در صندلی هفدهم ایستاده، بازی می نماید. نیروی زمینی با 4 باخت فعلا شرایط خوبی ندارد و باید دید این شرایط نامناسب مقابل شاگردان بیات لو تکرار خواهد شد یا نه. نودی ها با 3 برد و یک باخت و پایین تر از فجر سپاسی، در رتبه سوم جدول قرار دارند. اختلاف شاگردان بیات لو با فجر تنها در 3 گل است.

پنجمین بازی صدر نشین جدول لیگ دسته یک (بادران تهران) مقابل آرمان گهر است. آرمان گهر که در رده سیزدهم جدول واقع شده است. شاگردان فرهاد کاظمی با 3 برد و یک مساوی، 10 امتیاز تا به حال کسب نموده اند و با رده دوم و سوم جدول تنها یک امتیاز فاصله دارند.

تمام بازی های هفته پنجم رقابت های لیگ دسته یک امروز(یکشنبه) ساعت 18 برگزار می گردد.

برنامه هفته پنجم رقابت های لیگ دسته یک به توضیح زیر است:

مس رفسنجان - سرخپوشان پاکدشت

سپیدرود رشت - شهرداری تبریز

استقلال خوزستان - آلومینیوم اراک

مس کرمان - داماش گیلان

گل ریحان البرز - رایکا بابل

خوشه طلایی ساوه - ملوان

فجر سپاسی - قشقایی شیراز

نود ارومیه - نیرو زمینی

بادران تهران - آرمان گهر

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 19 مهر 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: sanaye-90.ir شناسه مطلب: 380

به "رقابت فجرسپاسی و نود ارومیه برای صدرنشینی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رقابت فجرسپاسی و نود ارومیه برای صدرنشینی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید