راه اندازی تور مجازی گردشگری اصفهان

به گزارش صنایع 90، معاون گردشگری و سرمایه گذاری میراث فرهنگی استان اصفهان از راه اندازی تور مجازی بازدید از جاذبه های تاریخی و گردشگری استان اصفهان ویژه گردشگران در نوروز 1399 اطلاع داد.

راه اندازی تور مجازی گردشگری اصفهان

لذت بخشترین تجربه سفر را با دور زمین تجربه کنید. برای یافتن تورهای لحظه آخری، برنامه سفرهای مقرون به صرفه و دریافت راهنمایی از مسافران قدیمی با ما همراه باشید.

به گزارش خبرنگاران به نقل از مهر، سید علی صالح درخشان در حاشیه نشست ستاد اجرایی خدمات سفر اداره کل میراث فرهنگی اصفهان اظهار کرد: تور مجازی بازدید از جاذبه های تاریخی و گردشگری استان اصفهان ویژه گردشگران در نوروز 1399 راه اندازی شده است.

وی اضافه کرد: بر اساس برنامه ریزی های به عمل آمده با مشارکت حوزه های گردشگری، امور فرهنگی در روابط عمومی و انفورماتیک اداره کل طرح تور مجازی بازدید از جاذبه های شاخص تاریخی و گردشگری استان در دو سطح شهر تاریخی اصفهان و سایر شهرستان های استان (شامل 23 شهرستان) از روز 28 اسفندماه سال جاری اجرا می گردد.

معاون گردشگری و سرمایه گذاری اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان اصفهان گفت: بر اساس این طرح گردشگران می توانند با مراجعه به پایگاه الکترونیکی اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان اصفهان به آدرس www.isfahancht.ir اطلاعات مورد احتیاج خود درباره جاذبه های تاریخی و گردشگری استان را به صورت فیلم، تصویر و مطالب نوشتاری دریافت نمایند.

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 16 اردیبهشت 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: sanaye-90.ir شناسه مطلب: 882

به "راه اندازی تور مجازی گردشگری اصفهان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "راه اندازی تور مجازی گردشگری اصفهان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید