رئیس فدراسیون فوتبال تایلند: ایران در جام جهانی افتخار آسیا بود

به گزارش صنایع 90، خبرنگاران: رئیس فدراسیون فوتبال تایلند تاکید نمود که حضور ایران در جام جهانی برزیل یک افتخار بزرگ برای فوتبال آسیا بود.

رئیس فدراسیون فوتبال تایلند: ایران در جام جهانی افتخار آسیا بود

با تور تایلند به طبیعتی همچون بهشت سفر کنید

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرنگاران، وورای ماکودی رئیس فدراسیون فوتبال تایلند پس از دیدار امروز با علی کفاشیان، گفت: فدراسیون فوتبال ایران از قدرت های بزرگ آسیا به شمار می رود و نقش مهمی در فوتبال قاره دارد. ما هر زمانی که احتیاج داشته باشیم به ایران می آییم و از علی کفاشیان یاری می خواهیم. اکنون به ایران آمده ام تا از کفاشیان قول بگیریم تا در انتخابات AFC از من پشتیبانی کند.

وی ادامه داد: به کفاشیان گفتم که کار کردن در فوتبال ساده نیست، برای اینکه پیشرفت کنید باید زحمت زیادی بکشید و اکنون فوتبال ایران بسیار شناخته شده است و نقش مهمی را در فوتبال قاره ایفا می نماید. در فوتبال شما نمی توانید همه بازی ها را ببرید چون اینگونه هیچ کس با شما بازی نمی نماید اما در تایلند مردم انتظار دارند که ما در همه بازی ها پیروز شویم؛ به آنها گفتیم این کار شدنی نیست اما ما تمام تلاشمان را می کنیم. تلاشی که ما می خواهیم انجام دهیم همان کاری است که کفاشیان در فوتبال ایران انجام داده است.

رئیس فدراسیون فوتبال تایلند اظهار داشت: وقتی شما شکست می خورید خیلی ها به کارتان ایراد می گیرند و هر چیزی که دلشان می خواهد می گویند اما باید دید کار مدیریتی چگونه پیش رفته و کارها چگونه اجرا شده است. راهیابی ایران به جام جهانی برای قاره آسیا یک افتخار بود. هواداران فوتبال در آسیا از این اتفاق مسرور شدند و ایران افتخار آسیا بود. هر چند نتیجه ای همراه نداشت اما برای نتیجه دریافت احتیاج به صبر است و به یک باره نمی توان در سطح جهانی کار خارق العاده ای انجام داد. از شما رسانه ها که در این فوتبال زحمت می کشید می خواهم از کسانی که در فوتبال زحمت می شکند حمایت کنید و به نظرم کفاشیان یک فرد زحمتکش است. شاید گاهی اوقات مسائلی هم وجود داشته باشد اما برای برطرف این مشکل احتیاج به زمان است.

ماکودی درباره اهداف حضورش در ایران گفت: به ایران سفر کردم تا با کفاشیان دیدار داشته باشم و از این دیدار افتخار می کنم. در آستانه یکی از بزرگترین رویدادهای فوتبال آسیا هستیم که در این ماه انتخابات AFC برگزار می گردد. من به اینجا آمده ام تا روابط برادرانه ای که با فوتبال ایران داریم را ارتقاء بخشم و این روابط باید هر روز و هر روز بهتر از گذشته گردد. در ادامه نیز برای ادامه کمپ ها و اردوها با یکدیگر همکاری خواهیم کرد و باید به داشتن فوتبال آموزشگاه فوتبال ایران افتخار کرد اینکه در ایران چنین شرایطی برای نوجوانان فراهم شده جای تشکر دارد و از کفاشیان نیز می خواهم هر کاری که احتیاج به انجام است به ما بگویند تا در حد توان بتوانیم یاری کنیم. امیدوارم وضعیت فوتبال ایران و آموزشگاه ها روز به روز بهتر گردد.

در ادامه این نشست علی کفاشیان درباره جلسه اش با رئیس فدراسیون فوتبال تایلند گفت: روابط فوتبال ایران و تایلند بسیار خوب و محبت آمیز است. ما همواره در مورد مسائل فوتبال و فوتسال بانوان به صورت تلفنی کارها را با ماکودی هماهنگ می کنیم و بارها رخ داده که در شرایط حساس امکان برگزاری اردو و بازی محبت آمیز برای بانوان ما فراهم شده است. تایلندی ها در رشته های فوتبال، فوتسال و فوتبال ساحلی پیشرفت های خوبی داشته اند که این موضوع به خاطر میزبانی های خوب آنهاست و اگر خبر داشته باشید در دوره قبلی جام جهانی فوتسال نیز آنها میزبان بودند.

وی ادامه داد: این برای دومین بار است که وورای به ایران می آید و تا اینجا همکاری های مثبتی داشتیم و ارتباط خوبی بین ماست. او 20 سال رئیس فدراسیون فوتبال تایلند بوده و اکنون نیز وورای عضو هیئت رئیسه فیفا، عضو کمیته فوتسال فیفا و کمیته داوران است و جزو افرادی محسوب می گردد که همواره حرف و عملش یکی است. هر وقت صحبتی اجرا شده به صحبت هایش پایبند بوده و عمل نموده است.

منبع: تسنیم
انتشار: 11 آذر 1398 بروزرسانی: 7 مهر 1399 گردآورنده: sanaye-90.ir شناسه مطلب: 530

به "رئیس فدراسیون فوتبال تایلند: ایران در جام جهانی افتخار آسیا بود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رئیس فدراسیون فوتبال تایلند: ایران در جام جهانی افتخار آسیا بود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید