خلاصه بازی مس رفسنجان 0 ، 2 استقلال؛ گل انفرادی تماشایی حسین زاده

به گزارش صنایع 90، تیم فوتبال استقلال از ساعت 20 امروز (سه شنبه) در هفته بیست ونهم مسابقات فوتبال لیگ برتر باشگاه های کشور در ورزشگاه شهدای مس به مصاف مس رفسنجان رفت و با نتیجه 2 بر صفر به فزونی دست یافت. امیرحسین حسین زاده (48 و 55) پیروز به گلزنی برای استقلال شد.

خلاصه بازی مس رفسنجان 0 ، 2 استقلال؛ گل انفرادی تماشایی حسین زاده

شاگردان فرهاد مجیدی که پیش از این قهرمانی شان را قطعی کرده بودند 67 امتیازی شدند تا برای رسیدن به رکورد شکست ناپذیری در یک فصل تنها هفته پایانی را در پیش داشته باشند. شاگردان محمد ربیعی نیز با 44 امتیاز در رده ششم جدول رده بندی لیگ برتر باقی ماندند.

نیمه اول

دقیقه 3: میثم تیموری مدافع - هافبک مس روی ارسال از نقطه کرنر در محوطه جریمه استقلال بدون اینکه مزاحمی داشته باشد ضربه سر خود را زد که با بی دقتی به بیرون زد.

دقیقه 4: شوت از راه دور امیرحسین حسین زاده به تیر عمودی دروازه مس برخورد کرد.

دقیقه 5: ارسال زمینی به محوطه جریمه استقلال به راحتی می توانست وارد دروازه آبی پوشان شود، ولی حسینی ضربه بی دقت بازیکن مس را گرفت.

دقیقه 15: ضربه سر رافائل سیلوا از روی ارسال از نقطه کرنر از کنار دروازه مس به بیرون رفت.

دقیقه 35: ارسال حسن جعفری و ضربه مجید علیاری در محوطه جریمه استقلال را حسینی در دو ضرب گرفت.

دقیقه 38: اشتباه ابوالفضل جلالی در خط دفاعی باعث شد توپ به علیاری برسد و این بازیکن با حسینی تک به تک شود، ولی باز هم دروازه بان استقلال مانع باز شدن دروازه تیمش شد.

دقیقه 38: در ادامه این بار نوبت اشتباه مدافعان مس بود که توپ به حسین زاده برسد و این بازیکن پس از عبور از دروازه بان مسی ها به سمت دروازه ضربه زد که راهی اوت شد.

دقیقه 40: شوت آرمان رمضانی از بالای دروازه مس به بیرون رفت.

نیمه دوم

دقیقه 48: حسین زاده پس از عبور از یکی دو بازیکن در گوشه محوطه جریمه مس اقدام به ضربه زدن کرد و توانست دروازه نارنجی پوشان را باز کند.

دقیقه 54: آرمان رمضانی در محوطه جریمه مس سرنگون شد، ولی داور اعتقاد داشت مهاجم استقلال قصد فریب داشته است و به او کارت زرد نشان داد.

دقیقه 55: پاسکاری استقلالی ها از میانه میدان باعث جا ماندن بازیکنان مس شد و مهدی مهدی پور پاسی عرضی به حسین زاده داد و این بازیکن با روی پا از پشت محوطه جریمه شوت زد تا دومین گل خودش و استقلال را به ثمر برساند.

دقیقه 68: صالح مصطفوی مربی استقلال از داور کارت زرد گرفت.

دقیقه 70: سیلوا به دلیل خطا روی بازیکن مس با کارت زرد جریمه شد.

دقیقه 80: محمد دانشگر که در نیمه اول روی نیمکت کارت زرد گرفته بود، در نیمه دوم در حالی که به عنوان بازیکن تعویضی وارد زمین شده بود، با خطا روی بازیکن مس دومین کارت زرد خود را گرفت و با دریافت کارت قرمز از زمین اخراج شد.

دقیقه 81: شوت عقیل کعبی از روی ضربه ایستگاهی از کنار دروازه استقلال به بیرون رفت.

ترکیب مس: فایز الرشیدی، عقیل کعبی، مجید علیاری، مهرداد رضایی، میثم تیموری (86 - فراز امامعلی)، شاهین توکلی (78 - مهدی ترکمان)، حسن جعفری، فرشاد محمدی مهر (69 - مجید نصیری)، سیدمهدی حسینی، محسن آذرباد و گادوین منشا.

ترکیب استقلال: سیدحسین حسینی، عارف غلامی، رافائل سیلوا، ابوالفضل جلالی، صالح حردانی (66 - وریا غفوری) ، جعفر سلمانی (66 - سبحان خاقانی)، زبیر نیک نفس، مهدی مهدی پور، امیرحسین حسین زاده (82 - آمانوف)، کوین یامگا(66 - محمد دانشگر) و آرمان رمضانی (90 - سعید مهری).

داور: احمد محمدی

منبع: فرارو
انتشار: 15 تیر 1401 بروزرسانی: 15 تیر 1401 گردآورنده: sanaye-90.ir شناسه مطلب: 2105

به "خلاصه بازی مس رفسنجان 0 ، 2 استقلال؛ گل انفرادی تماشایی حسین زاده" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خلاصه بازی مس رفسنجان 0 ، 2 استقلال؛ گل انفرادی تماشایی حسین زاده"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید