خسارت 58 میلیارد تومانی سیل به راه های جنوب استان کرمان

به گزارش صنایع 90، خبرنگاران/کرمان معاون راهداری و حمل و نقل جاده ای جنوب استان کرمان گفت: برآورد اولیه ما از خسارات به راه ها و ابنیه های فنی جنوب استان کرمان در جریان وقوع سیل 2 روز گذشته حدود 58 میلیارد تومان است.

خسارت 58 میلیارد تومانی سیل به راه های جنوب استان کرمان

احسان شاهرخی در گفت وگو با خبرنگاران، در خصوص آخرین شرایط راه های جنوب استان کرمان در پی بارش های 2 روز گذشته در این منطقه و جاری شدن سیلاب گفت: راه های اصلی که روز گذشته براثر سیل مسدود شده بودند دیشب به صورت کنارگذر یا راه انحرافی موقتا باز شده اند.

وی ادامه داد: راه های فرعی رودبارجنوب به کهنوج و رودبارجنوب به قلعه گنج به دلیل آنکه آبنماهای آنها هنوز آب دارند، مسدود هستند اما مسیرهای جایگزینی برای آنها وجود دارد.

معاون راهداری و حمل و نقل جاده ای جنوب استان کرمان با بیان اینکه راه هایی که از این سیلاب تخریب شده، هر زمان که تامین اعتبار شوند، بازسازی خواهند شد، اظهار کرد: باید پل هایی که در این مسیرها تخریب شده اند، بازسازی شوند.

وی شرح داد: برآورد اولیه ما از خسارات به راه های جنوب استان کرمان در جریان وقوع سیل 2 روز گذشته حدود 58 میلیارد تومان است.

شاهرخی با بیان این مطلب که دستگاه های راهداری در جاده ها در حال کار کردن هستند خطاب به مردم گفت: رانندگان در مسیرهای جنوب با احتیاط رانندگی کنند زیرا ممکن است ناگهان به محدوده ای برسید که جاده دچار آبرفتگی و ... شده باشد لذا با سرعت مطمئنه حرکت کنند.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 23 اردیبهشت 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: sanaye-90.ir شناسه مطلب: 900

به "خسارت 58 میلیارد تومانی سیل به راه های جنوب استان کرمان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خسارت 58 میلیارد تومانی سیل به راه های جنوب استان کرمان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید