خبرنگاران 2 روستای دامغان از اینترنت پرسرعت برخوردار شدند

به گزارش صنایع 90، سمنان- خبرنگاران- مدیر مخابرات منطقه سمنان از بهره مندی روستاهای حجاجی و امروان شهرستان دامغان از اینترنت پرسرعت اطلاع داد.

خبرنگاران 2 روستای دامغان از اینترنت پرسرعت برخوردار شدند

با ما همراه باشید و درباره وبلاگ هیچکس بیشتر بدانید.

مجید دارایی شامگاه دوشنبه به رسانه ها خاطرنشان کرد: ارتقای کیفیت خدمات دهی ارتباطی به 2 روستای دامغان با اعتباری بالغ بر سه میلیارد و 500 میلیون ریال انجام شد.

وی گفت: در راستای خدمات دهی مطلوب مخابراتی و ارتباطی به روستائیان، 2 دستگاه کافو نوری Pots در روستاهای حجاجی و امروان دامغان اجرا شد که موجب بهبود کیفیت و پایداری ارتباط تلفن ثابت و دیتا در این روستاها می گردد.

دارایی توضیح داد: این 2 طرح با هدف ارائه خدمات تلفن ثابت، اینترنت پرسرعت و با کیفیت صورت گرفته است که به همین دلیل کابل کشی فیبرنوری هم عملیاتی شد.

وی ادامه داد: روستاهای حجاجی و امروان شهرستان دامغان به ترتیب دارای 54 و 144 نفر جمعیت هستند.

مدیر مخابرات منطقه استان سمنان گفت: 64 درصد خرید اینترنت بازار به شرکت مخابرات استان سمنان اختصاص دارد و تنها 36 درصد متقاضیان اینترنت از سایر اوپراتورها اینترنت خریداری کردند.

به گزارش خبرنگاران، 99 درصد جمعیت روستایی استان سمنان و حدود 300 روستای بالای 20 خانوار از تلفن ثابت برخوردار است و سمنان در زمینه ضریب نفوذ تلفن ثابت و همراه روستایی در رتبه اول کشور واقع شده است که گواه رویکرد توسعه متوازن در استان است.

منبع: ایرنا
انتشار: 14 بهمن 1399 بروزرسانی: 14 بهمن 1399 گردآورنده: sanaye-90.ir شناسه مطلب: 1436

به "خبرنگاران 2 روستای دامغان از اینترنت پرسرعت برخوردار شدند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران 2 روستای دامغان از اینترنت پرسرعت برخوردار شدند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید