جزایر دست نیافتنی در شرق بالی اندونزی

به گزارش صنایع 90، جاذبه های گردشگری شرق بالی

بالی به عنوان یکی از محبوب ترین مقاصد گردشگری ، فرصت گشت و گذار در جزیره ای بکر و زیبا را برای شما را فراهم می نماید. جزیره بالی یکی از نشان های تجاری گردشگری دنیا است . شرق این جزیره مکان های متفاوتی برای گردشگران دارد و بسیار نزدیک به طبیعت و فرهنگ گردشگری است. شهرهایی مثل تنگانان و بساکی نمونه های مناسبی برای گشت و گذار فرهنگی هستند. با خبرنگاران همراه شوید تا شرق بالی را بیشتر بشناسید.

جزایر دست نیافتنی در شرق بالی اندونزی

برای دیدن زیباترین جزیره اندونزی با تور بالی همراه شوید.

دهکده عامد

عامد مکانی برای گردشگرانی است که عاشق ساحل و موقعیتی آرام و ساکت هستند . مهمان نوازی مردم محلی این ناحیه، فضای آن را گرم تر نموده است. در این ناحیه برای شیرجه اسکوبا میتوانید به جملوک بروید که سه مرز عمودی با مرجان های نرم و سخت دارد. در جنوب عامد غواصان می توانند حیواناتی نظیر مار ماهی و نهنگ و مرجان های نرم پیرامون جزیره سلنگ را مشاهده نمایند. بهترین زمان برای بازدید از عامد در فصل های خشک سال، بین آوریل و اکتبر است که در این ماه ها شرق بالی نسبت به جاههای دیگر بارندگی کمتری دارد. در این ناحیه رستوران های معروف و ارزانی وجود دارد و غذایی مثل میگوی کبابی به همراه آب هندوانه از غذاهای محبوب گردشگران این منطقه است.

شهر کندیداسا

کندیداسا از شهرهای رمانتیک بالی است که نام قبلی آن کلیداسا بوده است که به معنی ده بچه می باشد، اگر مشکل اقتصادی نداشته باشید این نقطه بهترین محل برای گشت و گذار در شرق بالی است. در این شهر می توانید به جزایر دور از ساحل بروید که یکی از آن ها جزیره گوت است که در جنوب غربی کندیداسا واقع شده است و با 30 تا 45 دقیقه قایق سواری به آنجا می رسید، در این ناحیه هتل ها و اقامتگاه های مناسبی وجود دارد.

دهکده تولامبن

واژه تولامبین از واژه باتولامبی گرفته شده که به معنای سنگ های فوران کوه آگونگ می باشد، این واژه با گذشت زمان به باتولامبه تغییر پیدا کرد و امروز هم بنام تولامبن شناخته می گردد. در این محل مکان هایی برای شیرجه های تمرینی و شیرجه های تفریحی وجود دارد. دراین دهکده بیشتر مردم ماه مارس تا جولای و اکتابر تا نوامبر را برای شیرجه انتخاب می نمایند. چون در این فواصل بادهای موسمی جنوب شرقی باعث آب و هوایی خشک در بالی می گردد. اگر در وسط روز شیرجه بزنید می توانید به تفریحی که از آن انتظار دارید برسید. اگر دلیل اصلی شما برای سفر شیرجه است تولامبن بهترین انتخاب برای شما می باشد.

دهکده بیساکی

دهکده بیساکی از مقاصد مورد علاقه در بالی است و در جنوب غربی کوه آگونگ واقع شده است. مجتمع عبادتگاه های بیساکی در این محل واقع شده است که برای مردم بالی مادر عبادتگاه ها محسوب می گردد و مهمترین عبادتگاه برای مردم اندونزی است. این دهکده 12 کیلومتر مربع مساحت دارد و درارتفاع 1000 متری سطح دریا واقع شده است. اگر قصد کوهنوردی در کوه آگونگ را دارید میتوانید توقف کوتاهی در این دهکده داشته باشد.

شهر پدنگبای

پدنگبای محلی بندری بحساب می آید و شهر کوچکی است که در ساحل شرقی جزیره واقع شده است. در گذشته، نام رسمی این شهر خلیج پدانگ بود. گردشگران برای رسیدن به جزیره لمبوک، همواره از این شهر عبور می نمایند. می توانید قبل از رسیدن به لمبوک اقامت کوتاهی در پدنگبای داشته باشید . در قسمت شرقی ساحل پدنگبای شنا، تفریح مناسبی است و محل بینقصی را برای اکتشاف در دنیای زیر آب دارد.

منبع: hubpages.com

منبع: الی گشت
انتشار: 25 آذر 1398 بروزرسانی: 18 مهر 1399 گردآورنده: sanaye-90.ir شناسه مطلب: 562

به "جزایر دست نیافتنی در شرق بالی اندونزی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "جزایر دست نیافتنی در شرق بالی اندونزی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید