تکسیم اسکوئر؛ هتلی 4 ستاره و شیک در قلب استانبول

به گزارش صنایع 90، هتل تکسیم اسکوئر هتلی 4 ستاره و شیک در قلب استانبول است. این هتل در میان هتل های استانبول به دلیل دارا بودن موقعیت بسیار عالی خود دسترسی به تمامی نقاط استانبول را برای مسافران سهل می کند، همچنین به دلیل ارائه امکانات و خدمات خوب و رفتار مناسب پرسنل در طول سال از میهمانان و جهانگرد های زیادی میزبانی می کند.

تکسیم اسکوئر؛ هتلی 4 ستاره و شیک در قلب استانبول

با خرید بلیط هواپیما و رزرو این هتل در هنگام سفر به شهر استانبول می توانید در عرض چند قدم پیاده روی به میدان تکسیم و خیابان مشهور استقلال بروید. همچنین ایستگاه مترو نیز در 80 متری هتل Taksim Square Hotel Istanbul واقع شده و از این طریق می توانید از جاهای دیدنی و تاریخی شهر استانبول بازدید کنید.

همچنین در صورت اقامت در این هتل می توانید از مراکز خرید این شهر مانند چوکورجوما و جهانگیر خرید کنید. علاوه بر این ها، جاهای تاریخی شهر استانبول نیز در چند قدمی هتل قرار دارند که برخی از آن ها عبارت اند از برج گالاتا، کاراکوی و منطقه سلطان احمد. فرودگاه استانبول نیز با 42 کیلومتر فاصله از این هتل قرار گرفته است که شاتل فرودگاهی در این هتل دایر بوده و با دریافت هزینه جداگانه مسافران را از فرودگاه تا هتل جابجا می کند.

امکانات عمومی هتل تکسیم اسکوئر استانبول

بخش پذیرش فعالیت شبانه روزی داشته و مسافران می توانند در هر ساعتی از شبانه روز به این هتل رفت وآمد کنند. اینترنت وای فای نیز به صورت گسترده در سراسر هتل قابل دسترس است. پارکینگ نیز اختصاصی بوده و در محلی نزدیک به هتل قرار گرفته است. نیازی به رزرو این هتل وجود ندارد ولی برای استفاده از آن باید هزینه جداگانه پرداخت کنید.

برای نگهداری از وسایل و چمدان های مسافران نیز اتاق چمدان دایر کرده اند. میز تور گردشگری نیز برای معرفی جاهای دیدنی و گردشگری در لابی این هتل وجود دارد که مسافران را راهنمایی می کنند.

خدمات دیگر مانند خشک شویی، لباسشویی و اتوکشی با هزینه مجزا در هتل Taksim Square Hotel Istanbul انجام می گیرند. برای بهره مندی از خدماتی نظیر فکس و فتوکپی نیز می توانید به لابی و بخش بیزینس مراجعه کنید. برخی از مسافران در طول سفرشان ممکن است به پول ترکیه نیاز داشته باشند که در لابی هتل تکسیم اسکوئر بخشی به عنوان صرافی برای تبدیل ارز دایر شده است.

اتاق ها و امکانات آن ها

انواع اتاق های موجود در این هتل عبارت اند از اتاق دوبل یا توئین سوپرییر، اتاق اکونومی با چشم انداز آرتیوم، تاق دوبل یا توئین با چشم انداز بسفر، اتاق توئین یا دوبل سوپرییر با چشم انداز شهر، اتاق توئین یا دوبل دلوکس، اتاق خانواده، اتاق های موجود در این هتل دارای دکوراسیونی شیک و مجذوب کننده هستند.

همه مسافران در هنگام اقامت در این هتل لذت می برند و برای سفرهای بعدی و رزرو دوباره هتل Taksim Square Hotel Istanbul مشتاق می شوند.

در داخل اتاق های این مجموعه امکاناتی نظیر سیستم تهویه مطبوع هوا و تلویزیون با شبکه های کابلی تعبیه شده است. همه اتاق ها دارای چای ساز و قهوه ساز بوده و اینکه سایر خدمات نیز عبارت اند از مینی بار، گاوصندوق و حمام اختصاصی. برخی از اتاق ها نیز چشم انداز زیبایی رو به بسفر دارند. به دلیل وجود روم سرویس امکان سرو غذا مخصوصاً وعده صبحانه در اتاق فراهم شده شده است.

رستوران هتل

در رستوران این هتل وعده صبحانه به صورت سلف سرویس ارائه می شود که تمامی غذاها سنتی بوده و موردتوجه مسافران قرار می گیرد. نان تازه و سیمیت مشهور ترکیه در این رستوران طبخ می شود.

فاصله هتل تکسیم اسکوئر تا جاذبه های دیدنی نزدیک

فاصله تا میدان تکسیم: 100 متر

فاصله تا برج دختر: 1.1 کیلومتر

فاصله تا کاخ دلمه باغچه: 1.3 کیلومتر

فاصله تا بازار بزرگ استانبول: 3.5 کیلومتر

فاصله تا کاخ و موزه ایاصوفیه: 4.6 کیلومتر

منبع: گردشبان
انتشار: 21 آذر 1401 بروزرسانی: 21 آذر 1401 گردآورنده: sanaye-90.ir شناسه مطلب: 2198

به "تکسیم اسکوئر؛ هتلی 4 ستاره و شیک در قلب استانبول" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تکسیم اسکوئر؛ هتلی 4 ستاره و شیک در قلب استانبول"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید