تهدید رسمی سازمان لیگ: بازی در استان های همجوار،بدون تماشاگر

به گزارش صنایع 90، قرار بود مراسم قرعه کشی لیگ برتر دوره نوزدهم 10 تیرماه برگزار گردد فصل تازه لیگ برتر هم یک ماه بعد یعنی 10 مرداد رسما شروع گردد اما تا این لحظه همه چیز در بالاترین سطح فوتبال باشگاهی کشور روی هواست.بعد از لغو مراسم قرعه کشی فدراسیون و سازمان لیگ رسما تهدیدهایشان درباره برگزار نکردن لیگ را اعلام کردند.این بار داستان حق پخش و حق خورده شده فوتبال در تمام این سال ها نبود بلکه بحث تجهیز استادیوم های لیگ برتر به میان آمد.بیش از دو هفته از آن اتفاق گذشت تا اینکه امروز سازمان لیگ اطلاعیه ای منتشر کرد تا تهدیدهایش را ادامه دهد .

تهدید رسمی سازمان لیگ: بازی در استان های همجوار،بدون تماشاگر

در اطلاعیه سازمان لیگ آمده است؛

1.با توجه به مصوبات شورای تامین و الزامات کنفدراسیون فوتبال آسیا درباره الزامات مربوط به استادیوم های میزبان لیگ برتر،مباحث مربوطه پیش از این توسط ریاست فدراسیون فوتبال و وزیر ورزش و جوانان به استحضار استانداران محترمی که استان شان دارای نماینده در لیگ برتر است رسیده است.

2.در تعدادی از استادیوم ها سرعت پیشرفت فرآیند مربوطه شکل مطلوبی داشته است.اما بعضی استادیوم ها بر اساس آخرین گزارش ها و بازدیدهای انجام شده همچنان حائز الزامات مدنظر نیستند.

3. بر این اساس،در صورتی که الزامات مدنظر میزبانی مسابقات در آن دسته از استادیوم هایی که الزامات در آنها اعمال نشده مهیا نشده باشد،این استادیوم ها نمی توانند میزبان مسابقات باشند و بازی های شان تا اطلاع ثانوی در استان های همجوار و پشت درهای بسته برگزار خواهد شد.

4.سازمان لیگ فوتبال آمادگی لازم جهت برگزاری فصل جدید لیگ برتر را در صورت اعمال الزامات تفصیلی ذکر شده دارد.

جالب اینکه در این اطلاعیه هیچ خبری از زمان قرعه کشی و آغاز فصل نیست و تعداد و نام دقیق استادیوم هایی که مشکل دارند معین نشده است.مساله ای که تیم های مربوطه را تهدید می نماید سفر به استان همجوار و بازی بدون تماشاگر است که می تواند جذابیت لیگ را از بین ببرد.

3

منبع: ایران ورزشی
انتشار: 29 مرداد 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: sanaye-90.ir شناسه مطلب: 280

به "تهدید رسمی سازمان لیگ: بازی در استان های همجوار،بدون تماشاگر" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تهدید رسمی سازمان لیگ: بازی در استان های همجوار،بدون تماشاگر"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید