کوشش بارسلونا برای حل مشکل ثبت بازیکنان با فروش سهام

به گزارش صنایع 90، بارسلونا برای حل مشکل ثبت قرارداد بازیکنان سهام استودیوی سمعی و بصری خود را فروخت.

کوشش بارسلونا برای حل مشکل ثبت بازیکنان با فروش سهام

لالیگا آدینه خاطرنشان کرد که بارسلونا 24.5 درصد از سهام استودیوی سمعی و بصری خود را به شرکت سازنده Orpheus Media به مبلغ 100 میلیون یورو (102.93 میلیون دلار) فروخته است، زیرا آن ها در پی جمع آوری سرمایه بیشتر برای ثبت نام بازیکنان تازه هستند.

این توافق پس از آن صورت گرفت که باشگاه قراردادی با شرکت توکن فن دیجیتال Socios.com برای فروش 25 درصد از سهام خود در استودیو بارسا در ماه گذشته امضا کرد.

باشگاه در بیانیه ای خاطرنشان کرد: با این سرمایه گذاری، شرکای استراتژیک در استودیو بارسا به ارزش پروژه و آینده محتوای دیجیتال در دنیای ورزش اعتماد دارند.

بارسا از چندین مکانیسم برای افزایش عایدی خود برای جبران ضرر، کاهش بدهی و اجرای قوانین بازی جوانمردانه اقتصادی لالیگا استفاده نموده است.

این معاملات در پی فروش 15 درصد از سهام باشگاه در ماه گذشته در حق پخش تلویزیونی لالیگا، به گروه سهام خصوصی Sixth Street به وسیله باشگاه، 25 درصد از سهام را به Sixth Street داد.

بارسا پس از اولین سرمایه گذاری از خیابان ششم در زمانی که 10 درصد را خرید، رافینیا وینگر برزیلی لیدز یونایتد و رابرت لواندوفسکی مهاجم لهستانی بایرن مونیخ را به خدمت گرفت.

این باشگاه بعلاوه با بازیکنانی مانند ژول کونده، فرانک کسیه و آندریاس کریستنسن در میان دیگران قرارداد امضا نموده است.

بارسا باید سقف دستمزد لالیگا را برآورده کند تا خرید های تازهش را ثبت کند. قرارداد های سرمایه گذاری تازه و بعلاوه فروش احتاقتصادی فرنکی دی یونگ هافبک هلندی می تواند چراغ سبز لیگ را به آن ها بدهد.

خوان لاپورتا، رئیس باشگاه، که ریاست یکی از پیروز ترین دوره های بارسا را بین سال های 2003 تا 2010 بر عهده داشت، در آگوست 2021 گفت که بدهی های آن ها بالغ بر 1.35 میلیارد یورو بوده که 673 میلیون آن طلب بانک است.

در ماه ژوئن، بارسا واگذاری حداکثر 25 درصد از عایدی خود از حقوق تلویزیون لالیگا را تصویب کرد.

باشگاه بعلاوه قراردادی به ارزش 280 میلیون یورو با اسپاتیفای با پیراهن و استادیوم امضا کرد و برنامه های اقتصادی را در دسامبر برای بازسازی نیوکمپ از جمله افزایش 1.5 میلیارد یورو بدهی دیگر تصویب کرد.

شاگردان ژاوی هرناندز روز شنبه رقابت های لالیگا خود را در خانه رایو وایکانو شروع خواهند کرد.

خبرنگاران ورزشی دنیای ورزش

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 22 مرداد 1401 بروزرسانی: 22 مرداد 1401 گردآورنده: sanaye-90.ir شناسه مطلب: 2143

به "کوشش بارسلونا برای حل مشکل ثبت بازیکنان با فروش سهام" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کوشش بارسلونا برای حل مشکل ثبت بازیکنان با فروش سهام"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید