آنالیز و آشنایی با مراکز خرید وین

به گزارش صنایع 90، مراکز خرید وین

مراکز خرید وین از جمله مراکزی است که در سفر به وین توجه شما را به خود جلب خواهند نمود. وین پایتخت کشور اتریش بوده و بسیاری این شهر را به عنوان مقصد گردشگری خود انتخاب می کنند. باید بدانید که در این شهر مراکز متعددی ارزش دیدن خواهند داشت. علاوه بر جاذبه های طبیعی و گردشگری وین فروشگاه های این شهر از جمله بهترین ها بوده و بازدید از این فروشگاه ها را از قلم نیاندازید. مراکز خرید وین را می توان به انواع مختلفی دسته بندی نمود که هر یک از آنها ویژگی های منحصر به خود را داشته و در هر یک از آنها وسایل متفاوتی به فروش می رسد. با گشت و گذار در تمامی خیابان های این شهر می توانید مراکز خرید متنوعی را مشاهده نمایید. هزینه خرید از این فروشگاه ها را نمی توان ارزان دانست اما فروشگاه های وین بهترین مرکز برای خرید بهترین و مرغوب ترین وسیله ها خواهند بود. فروشگاه هایی که در وین آماده ارائه خدمات برای مسافرین هستند برند های معروف اتریشی و بین المللی را به فروش می رسانند. در این مقاله سعی نموده ایم که بعضی از بازار های معروف وین را به حضورتان معرفی نماییم.

آنالیز و آشنایی با مراکز خرید وین

زوت از جمله مراکز خرید وین

یکی از بهترین مراکز خرید وین را می توان مرکز خرید زوت دانست که این مرکز خرید بیش از 300 هزار متر وسعت داشته و با داشتن 300 فروشگاه متفاوت می تواند یکی از بهترین انتخاب ها برایتان باشد.

در این فروشگاه می توانید انواع برند های مختلف را مشاهده نموده و بهترین جنس را انتخاب و خریداری نمایید. یکی از مهمترین ویژگی های این مرکز خرید را می توان لوکس بودن اجناس آن دانست چرا که انواع برندهای بین المللی در این مرکز خرید شعبه داشته و میتوانید فروشگاه مربوط به برند مورد علاقه خود را انتخاب نمایید. خرید از این مرکز خرید علاوه بر خرید لذت بخش نیز خواهد بود. چرا که تزئین محل آن به قدری زیباست که شما را جذب خود خواهد نمود. در روز های دوشنبه تا آدینه ساعت 10 صبح الی 4 بعد از ظهر می توانید از طریق اتوبوس هایی از اپرا هاوس به این مرکز خرید برسید. در این مرکز خرید انواع لباس ها و کیف و کفش لوکس را می توانید مشاهده نمایید.زیور آلات نیز از جمله اقلام پر فروش این فروشگاه به شمار می رود.

رینگ اشتراسن گالرین از جمله مراکر خرید وین

یکی دیگر از بهترین مراکز خرید وین را می توان رینگ اشتراسن دانست که این مرکز خرید تشکیل شده از دو ساختمان می باشد که این دو ساختمان از طریق یک پل شیشه ای به یکدیگر متصل شده اند.

این مرکز خرید مقصد تمامی مردم مدرن وین می باشد. در حالت کلی می توان گفت: در این مرکز خرید میتوانید انواع لوکس ترین و بهترین لوازم را شاهد باشید و به همین دلیل در تمامی اوقات فروشگاه رینگ اشتراسن گالرین شلوغ خواهد بود. با اینکه 59 فروشگاه دراین مرکز خرید فعالیت می کنند اما محصولات آن چنان جامع است که می توانید هر وسیله ای را به راحتی از آن خریداری نمایید. رستوران های مرکز خرید نیز محل مناسبی برای استراحت و سرو غذا خواهند بود. از جمله برند هایی که در این مرکز خرید شعبه دارند می توان به: پرادا، هوگو باس، رولکس، ژان پل گوتیه و… اشاره کرد. این مرکز خرید در نزدیکی اپرا هاوس واقع شده و به راحتی می توانید به آن دسترسی داشته باشید. زیبایی مرکز خرید نیز وصف نشدنی بوده و تونل آن عاری از هیجان و لذت نخواهد بود.

کوهل مارکت از جمله مراکز خرید وین

چنانچه بخواهیم به یکی از مراکز خرید وین اشاره کنیم که در این مرکز می توانید تمامی اجناس مورد احتیاج خود را خریداری کنید کوهل مارکت یکی از بهترین ها خواهد بود. توجه داشته باشید که کوهل مارکت گران قیمت ترین و لوکس ترین مرکز خرید وین و تمام اتریش می باشد که برای گشت و گذار هم شده از این مرکز خرید دیدن نمایید.

فروشگاه های لوکس و زیبا و رستوران هایی که در اطراف مراکز خرید فعالیت می کنند به زیبایی این منطقه افزوده اند. این مرکز خرید در میان خیابان های Michaelerplatz و graben واقع شده است. این منطقه از سالهای بسیار دور که به قرون وسطی می رسد تجاری بوده است و در آن زغال سنگ به فروش می رسیده است. امروزه اما اهمیت بیشتری یافته و می توانید شعبه ای از هر برند معروف و بین المللی را در این مرکز خرید مشاهده نمایید. جواهراتی که در این مرکز خرید به فروش می رسند به قدری زیبا هستند که شما را مجذوب خود خواهند کرد. در بخش پایانی مرکز خرید می توانید رستوران هایی را مشاهده کنید که غذاهای این مراکز بسیار مناسب بوده و حتما وعده غذایی خود را به یکی از آنها اختصاص دهید.

خیابان گرابن از جمله مراکز خرید وین

یکی از مناطقی که بیشترین مراکز خرید وین در آن قرار گرفته را می توان خیابان گرابن دانست که با مراجعه به این خیابان می توانید انواع اقسام فروشگاه ها را مشاهده نمایید. توجه داشته باشید که در فروشگاه های این منطقه می توانید هم اجناس گران و هم اجناس متوسط را مشاهده نمایید به همین دلیل انتخابی مناسب برای کسانی خواهد بود که می خواهند اجناسی با کیفیت متوسط خریداری کنند.

زمانی در کنار دیوار شهر خندقی وجود داشته که نام گرابن به دلیل این خندق بر روی این خیابان بر جای مانده است. این خیابان بین کلیسای سنت استفان تا کول مارکت واقع شده و از اهمیت ویژه ای برای وینت برخوردار می باشد. از گشت و گذار در این مرکز خرید به هیچ عنوان خسته نخواهید شد. چرا که این خیابان را می توان یکی از مراکز فرهنگی وین نیز به شمار آورد که به همین دلیل می توان آن را یکی از مهمترین مراکز خرید وین به شمار آورد. رستوران ها و کافه های لوکس بسیاری آماده پذیرایی از مسافرین هستند که می توانید در آنها استراحت نموده و غذا یا نوشیدنی مورد علاقه خود را میل نمایید. در تور اتریش بازدید از این منطقه را به هیچ وجه از دست ندهید و لذت گردش در خیابان رویایی گرابن را حتما بچشید.

دوناو زنتروم از جمله مراکز خرید وین

یکی دیگر از مراکز خرید وین که توانسته نظر بسیاری از مسافرین را به خود جلب نماید دوناو زنتروم می باشد که در این مرکز خرید می توانید انواع اقسام فروشگاه های متفاوت را مشاهده نمایید. جهت دسترسی به این مرکز خرید می توانید از مترو استفاده نموده و به قسمت شرقی رودخانه دانوب منتقل شوید.

این مرکز خرید در منطقه 22 وین واقع شده و با داشتن 160 فروشگاه رنگارنگ هدف مناسبی برای کسانی خواهد بود که می خواهند انواع اقسام وسایل و سوغاتی خریداری کنند. کافه ها و رستوران هایی که در این مرکز خرید فعالیت می کنند از بهترین مواد اولیه استفاده نموده و حتما در میان خستگی خرید حتما زمانی را صرف نشستن در کافه های لوکس دوناو زنتروم نمایید. نمای این مرکز خرید به زیبایی به چشم می خورد و شیشه ای بودن نمای خارجی فروشگاه سبب زیبایی دوچندان آن شده است. توجه داشته باشید که می توانید در روبروی مرکز خرید از سینما و رستوران های مجموعه دوناپلکس نیز استفاده نمایید که این مجموعه روزی تکرار نشدنی برایتان به ارمغان خواهد آورد و خستگی راه و گشت و گذار در مرکز خرید را می توانید در این مجموعه به در کنید.

منبع: دلتابان
انتشار: 25 شهریور 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: sanaye-90.ir شناسه مطلب: 311

به "آنالیز و آشنایی با مراکز خرید وین" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آنالیز و آشنایی با مراکز خرید وین"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید