ببینید، کودک لرستانی باعث حیرت قوی ترین مرد ایران شد ، او نابغه ورزش دنیا می گردد

به گزارش صنایع 90، نایب رییس کمیته قویترین مردان ایران با تمجید از قدرت کودک لرستانی گفت: کیان رشیدی یک استثنا به شمار می رود و می تواند یکی از نابغه های ورزشی ایران و دنیا گردد.

ببینید، کودک لرستانی باعث حیرت قوی ترین مرد ایران شد ، او نابغه ورزش دنیا می گردد

به گزرش خبرنگاران مهدی فاطمی با بیان اینکه کیان رشیدی یک استثنا در ورزش به شمار می رود، اظهارداشت: این کودک با روش های سنتی ورزش نموده و در بلند کردن اجسام قدرت شگفت انگیزی دارد. سال گذشته او را دیدم و توصیه هایی به خانواده رشیدی داشتم. او باید هم ورزش به صورت اصولی انجام دهد و به کارهای بچگانه خود برسد. ورزش غیر اصولی می تواند آسیب زیادی برای وی داشته باشد.

رییس کمیته قوی ترین مردان استان تهران ادامه داد: کیان ظرفیت تبدیل شدن به یک ورزشکار استثنایی در وزنه برداری و ورزش های قدرتی دارد اما نباید به روش کنونی تمرین کند، بلکه باید علو و اصول ورزش را یاد بگیرد. در دنیا استعدادیابی انجام می گردد و ورزشکار ابتدا با اصول هر رشته آشنا خواهد شد اما در ایران متاسفانه زنگ ورزش به زنگ سرگرمی بچه های مدرسه تبدیل شده است.

وی اضافه نمود: متاسفانه کیان از من دور است. اگر در تهران زندگی می کرد و در باشگاه من بود اجازه بلند کردن وزنه های سخت به وی را نمی دادم بلکه این کودک توانمند را با اصول ورزش آشنا می کردم در سال های آینده به نابغه تبدیل گردد. امروز بسیاری از ورزشکاران ایران در سن پایین مجبور به خداحافظی از دنیای قهرمانی می شوند و این به خاطر تمرینات غیر اصولی است. اگر کیان اصول اولیه ورزش را بیاموزد بی تردید در آینده بیشتر از وی خواهیم شنید.

فاطمی این را هم گفت: کیان یک قدرت حیرت آور و شگفت انگیز دارد و این ناشی از تمرینات سنتی و خودجوش است و باید این قدرت در مسیر درست خود راهنمایی گردد تا وی بتواند در آینده عناوین دنیای و ملی را کسب کند.

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 26 اسفند 1401 بروزرسانی: 26 اسفند 1401 گردآورنده: sanaye-90.ir شناسه مطلب: 2246

به "ببینید، کودک لرستانی باعث حیرت قوی ترین مرد ایران شد ، او نابغه ورزش دنیا می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ببینید، کودک لرستانی باعث حیرت قوی ترین مرد ایران شد ، او نابغه ورزش دنیا می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید