بازی برابری با پرسپولیس داشتیم، از عملکرد تراکتور راضی هستم

به گزارش صنایع 90، به گزارش خبرنگاران، زونیمیر سولدو پس از شکست 2 بر یک تراکتور مقابل پرسپولیس در هفته سیزدهم لیگ برتر فوتبال گفت: بابت این برد به پرسپولیس تبریک می گویم اما فکر می کنم بازی پایاپایی بود.

بازی برابری با پرسپولیس داشتیم، از عملکرد تراکتور راضی هستم

سرمربی تیم فوتبال تراکتور اضافه نمود: در نیمه اول بازی خوبی انجام دادیم و بازیکنانم فرصت های خوب و زیادی را از دست دادند. بازیکنانم با بی دقتی موقعیت ها را از دست دادند. تمام کوشش ما در نیمه دوم این بود که حریف گلزنی نکند اما نشد. با این حال از تیمم راضی هستم.

وی در پاسخ به این سئوال که آیا داور مسابقه در اعلام پنالتی به سود پرسپولیس اشتباه داشت؟ توضیح داد:نمی دانم پنالتی بود یا نبود اما عملکرد داور روی بازی تاثیر ویژه ای نگذاشت.

سولدو در مورد اینکه آیا نتایج تراکتور برای ادامه همکاری باعث نگرانی اش نشده است؟ گفت: چندین بار گفتم تراکتور با شرایطی که دارد، سال سختی خواهد داشت. کوشش می کنیم از این شرایط خارج شویم.

سرمربی تراکتور در پایاندرباره جذب بازیکن در جابجایی زمستانی گفت: پیدا کردن بازیکن خوب در ایران سخت است. با وجود تمام کوششی که کردیم، بازیکنان خارجی خوبی نصیبمان نشد. بیشتر بازیکنان یا فصل را از دست داده اند و یا آماده نیستند. کوشش داریم در نیم فصل یکی دو بازیکن را به خدمت بگیریم.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 22 فروردین 1401 بروزرسانی: 22 فروردین 1401 گردآورنده: sanaye-90.ir شناسه مطلب: 2029

به "بازی برابری با پرسپولیس داشتیم، از عملکرد تراکتور راضی هستم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بازی برابری با پرسپولیس داشتیم، از عملکرد تراکتور راضی هستم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید