اینتر با پیروزی خفیف مقابل ناپولی به صدر جدول نزدیک شد

به گزارش صنایع 90، دیدار های شب دوم از هفته دوازدهم سری A ایتالیا با پیروزی ارزشمند اینتر مقابل ناپولی و ثبت یک تساوی در کارنامه میلان پیگیری شد.

اینتر با پیروزی خفیف مقابل ناپولی به صدر جدول نزدیک شد

به گزارش گروه ورزشی خبرنگاران، در دومین شب از هفته دوازدهم لیگ دسته اول فوتبال ایتالیا، چهارشنبه شب شش بازی همزمان از ساعت 23:15 به وقت تهران برگزار شد که در مهمترین آنها اینتر مقابل ناپولی به فزونی رسید و میلان در خانه جنوا متوقف شد.

در ورزشگاه سن سیرو، اینتر به لطف تک گل روملو لوکاکو از روی نقطه پنالتی در دقیقه 73 با نتیجه یک بر صفر به فزونی رسید. این پنالتی حاصل خطای داوید اوسپینا دروازه بان ناپولی روی متئو دارمیان مدافع اینتر بود که نه تنها برای او یک کارت زرد به همراه داشت بلکه منجر به اخراج هم تیمی اش لورنزو اینسینیه شد که در اعتراض به داور زیاده روی کرد.

با این نتیجه اینتر ضمن کسب هشتمین پیروزی اش 27 امتیازی شد و علاوه بر حفظ جایگاه خود در رده دوم جدول، فاصله اش با میلان صدرنشین را به یک امتیاز کاهش داد، میلانی که در بازی همزمان در خانه جنوا با تساوی 2-2 متوقف شد.

میلانی ها در این بازی دو بار از حریف خود عقب افتادند و هر دو بار گل های خورده را جبران کردند. ماتیا دسترو هر دو گل جنوا را در دقایق 47 و 60 زد و گل های میلان هم توسط داوید کالابریا در دقیقه 52 و پیره کالولو در دقیقه 83 به ثبت رسیدند. میلان اگرچه متوقف شد، اما توانست فرایند شکست ناپذیری خود در سری A را تداوم بخشد.

در 4 بازی دیگر نتایج زیر رقم خورد:

هلاس ورونا یک - سامپدوریا 2

اسپتزیا 2 - بولونیا 2

فیورنتینا یک - ساسولو یک

پارما صفر - کالیاری صفر

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 3 بهمن 1399 بروزرسانی: 3 بهمن 1399 گردآورنده: sanaye-90.ir شناسه مطلب: 1410

به "اینتر با پیروزی خفیف مقابل ناپولی به صدر جدول نزدیک شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اینتر با پیروزی خفیف مقابل ناپولی به صدر جدول نزدیک شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید