انتشار یک تصویر نو از شیائومی 12 اولترا

به گزارش صنایع 90، به تازگی گزارش جدیدی درباره گوشی شیائومی 12 اولترا منتشر شده که مشخصات و رندر های این گوشی را فاش نموده است. گوشی Xiaomi 12 Ultra دارای تنظیمات دوربین چهارگانه و باتری 5000 میلی آمپر ساعتی خواهد بود.

انتشار یک تصویر نو از شیائومی 12 اولترا

به گزارش خبرنگاران، به تازگی متوجه شدیم که عرضه گوشی شیائومی 12 اولترا احتمالاً تا نیمه دوم سال 2022 (تابستان و پاییز 1401) به تعویق افتاده است. این تغییر به این علت رخ داده که شرکت شیائومی در پی عرضه این دستگاه با تراشه اسنپدراگون 8 نسل 1 پلاس به جای تراشه اسنپدراگون 8 نسل 1 است.

در یک گزارش تازه، یکی از افشاگران سرشناس با حساب کاربری Shadow-leaks@، بعضی از مشخصات و رندر های این دستگاه پرچم دار آینده را فاش نموده است.

این گزارش تازه بیان می نماید که این گوشی هوشمند با صفحه نمایش 6.73 اینچی 2K E5 AMOLED عرضه خواهد شد که از فناوری LTPO 2.0 استفاده می نماید. این صفحه نمایش از رنگ 10 بیتی پشتیبانی می نماید و گفته می گردد که دارای نرخ رفرش 120 هرتز است.

این گزارش ادامه می دهد که این گوشی هوشمند با تراشه Snapdragon 8 Gen 1 ارائه خواهد شد، اما با توجه به گزارش های اخیر، ممکن است این تراشه با مدل پلاس جایگزین گردد. اطلاعات دوربین های پنل پشتی هم فاش شده است. طبق اطلاعات منتشر شده در گزارش تازه این گوشی هوشمند دارای دو سنسور 50 مگاپیکسلی Sony IMX766 است که به عنوان لنز اصلی و لنز فوق عریض استفاده می گردد. بعلاوه گفته می گردد که این دستگاه دارای یک لنز 16 مگاپیکسلی پرتره و یک لنز تله فوتو 48 مگاپیکسلی IMX586 است.

این اطلاعات تازه درباره تنظیمات دوربین کاملاً در تضاد با اطلاعات فاش شده قبلی است. در گزارش های قبلی شرح داده شده بود که گوشی Xiaomi 12 Ultra دارای تنظیمات دوربین سه گانه مشابه با Xiaomi 11 Ultra است. به این ترتیب حدس زده شده بود که دوربین های این گوشی شامل یک سنسور اصلی 50 مگاپیکسلی، یک سنسور فوق عریض 48 مگاپیکسلی و یک سنسور 40 مگاپیکسلی تله فوتو پریسکوپ خواهد بود.

به غیر از مطالب گفته شده، این گزارش بعلاوه فاش نموده که گوشی شیائومی 12 اولترا با باتری بزرگ 5000 میلی آمپر ساعتی عرضه می گردد. این باتری از شارژ سریع 120 واتی پشتیبانی می نماید. پیش بینی می گردد که این گوشی رابط کاربری MIUI مبتنی بر اندروید 12 را اجرا می نماید. فراموش نکنیم که این گوشی دارای بلندگو های استریو است و گواهی IP68 را کسب نموده که نشان می دهد این دستگاه در برابر نفوذ آب و گرد و غبار مقاوم است.

در سرانجام ضروری است تذکر دهیم که مطالب گفته شده هنوز مورد تأیید شرکت شیائومی نیست و از آن جا که افشاگر این اطلاعات در گذشته گاهی اطلاعات اشتباه منتشر نموده است، پس بهتر است تا رسیدن گزارش های معتبرتر منتظر بمانیم.

منبع: gizmochina

منبع: فرارو
انتشار: 20 اردیبهشت 1401 بروزرسانی: 20 اردیبهشت 1401 گردآورنده: sanaye-90.ir شناسه مطلب: 2059

به "انتشار یک تصویر نو از شیائومی 12 اولترا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "انتشار یک تصویر نو از شیائومی 12 اولترا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید