امیری: امیدوار به کسب طلا هستم

به گزارش صنایع 90، حامد امیری بعد از کسب مدال برنز پرتاب دیسک بازی های پاراآسیایی جاکارتا اظهار کرد: شرایط بهتری در پرتاب نیزه و وزنه دارم و امیدوارم در این مواد طلا بگیرم

امیری: امیدوار به کسب طلا هستم

به گزارش خبرنگار اعزامی خبرنگاران به جاکارتا، حامد امیری بعد از کسب مدال برنز پرتاب دیسک بازی های پاراآسیایی جاکارتا درباره اداغام کلاس ها و مشکلاتی که ایجاد می نماید، گفت: شرایط برای همه یکسان است؛ من شرایط بهتری در پرتاب نیزه و وزنه دارم و امیدوارم در این مواد طلا بگیرم و جبران کنم. هر چند این مدال هم برای من ارزشمند است و 4 سال برای آن زحمت کشیده بودم. امیدوارم تمام بچه ها با دست پر برگردند.

دارنده مدال برنز پرتاب دیسک بازی های پاراآسیایی جاکارتا درباره میزبانی اندونزی گفت: اصلا خوب نیست، تا شب گذشته قرار بود ساعت 7 به استادیوم بیاییم و ساعت 8 مسابقات شروع گردد، اما اعلام کردند ساعت 11 مسابقات شروع می گردد تا ساعت 18 هم مسابقات طول کشید که فقط توانستیم آب بخوریم. مسابقات کشوری ما نسبت به این رقابت ها در سطح بهتری از میزبانی برگزار می گردد.

همچنین علی محمودخانی شناگر ایران اظهار کرد: در رقابت های ماده 200 متر مختلط انفرادی که روز گذشته برگزار گردید نتوانستم به نتیجه ای که در شان مردم ایران بود دست یابم چون کلاس من تغییر کرد و ضربه روحی خوردم. وی اضافه نمود: خدا را شکر توانستم نتیجه ای که مورد نظر کادر فنی بود را کسب کنم اما اصلا راضی نبودم و شرمسار مردم ایران هستم چون کسب مدال برنز من قطعی بود.

ملی پوش پاراشنای ایران درباره رقابت امروز خود در 100 متر قورباغه گفت: این ماده تخصصی من نبود که به فینال راه یافتم اما هشتم شدم. در این ماده نمی توانستم مدالی کسب کنم چون پا در این ماده تاثیر زیادی دارد و نمی توانستم پا بزنم و رقبای من این توانایی را داشتند.

وی درخصوص مسابقه بعدی خود گفت: رقابت بعدی من در ماده 100 متر کرال پشت است که خوشبختانه کلاسم ادغام نشده است و ماده تخصصی من است و خیلی آماده هستم و می توانم صاحب مدال شوم. با این حال هیچ چیز معین نیست و نمی توان پیش بینی کرد.

/

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 24 بهمن 1397 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: sanaye-90.ir شناسه مطلب: 103

به "امیری: امیدوار به کسب طلا هستم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "امیری: امیدوار به کسب طلا هستم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید