افزایش ظرفیت 40 هزار نفر شب اقامت در منطقه دالخانی رامسر

به گزارش صنایع 90، میراث آریا/ براساس آخرین خبر و گزارش های بدست رسیده، افزایش ظرفیت 40 هزار نفر شب اقامت در منطقه دالخانی رامسر صورت گرفت.

افزایش ظرفیت 40 هزار نفر شب اقامت در منطقه دالخانی رامسر

نادر سحرخیز گفت: شگفت انگیزترین جاذبه گردشگری رامسر منطقه نمونه دالخانی است که سالانه بومگردان بیشماری را جذب می نماید.

رئیس اداره میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی شهرستان رامسر با بیان اینکه یکی از زیباترین جاذبه های گردشگری شهرستان رامسر جنگل دالخانی است که نقش بسزایی را در جذب و ماندگاری گردشگران در شهرستان رامسر ایفا می نماید، توضیح داد: ما وظیفه داریم این موزه جنگل هیرکانی را به عنوان یک ظرفیت پاسداری نموده و به دنیا معرفی کنیم.

او منطقه نمونه دالخانی را به عنوان یکی از منطقه ها مستعد در جذب گردشگران با اهمیت دانست و اعلام کرد: با معین تکلیف بهره بردار برای این سایت با ارزش برای شهرستان و منطقه میتوان اقتصاد پایداری را در حوزه گردشگری ایجاد نموده تا مردم میهمان نواز شهر نمونه رامسر از این شرایط حداکثر بهره را ببرند.

سحرخیز بعلاوه در ادامه گفت: به برکت این جاذبه مهم گردشگری شهرستان شاهد ایجاد واحدهای متعدد بومگردی و تاسیسات تفریحی و اقامتی هستیم به صورتی که در حال حاضر ظرفیت اقامت در بخش دالخانی بالغ بر 40 هزار نفر شب افزایش یافته است.

رئیس اداره میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی شهرستان رامسر گفت: بازدید از درختان سر به فلک کشیده، هوای مه آلود، تپه های سرسبز مشرف به منظره ها حیرت انگیز و سوژه های ناب عکاسی طبیعت در منطقه دالخانی از جمله شاخص های انتخاب علاقمندان به طبیعت در این موزه هیرکانی محسوب می شوند.

منبع: همگردی
انتشار: 15 بهمن 1401 بروزرسانی: 15 بهمن 1401 گردآورنده: sanaye-90.ir شناسه مطلب: 2229

به "افزایش ظرفیت 40 هزار نفر شب اقامت در منطقه دالخانی رامسر" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "افزایش ظرفیت 40 هزار نفر شب اقامت در منطقه دالخانی رامسر"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید