اطلاعاتی از دوربین گوشی شیائومی 15 اولترا فاش شد

به گزارش صنایع 90، به تازگی اطلاعاتی از گوشی شیائومی 15 اولترا منتشر شده که نشان می دهد غالب تمرکز شیائومی در ساخت این گوشی روی دوربین منعطف خواهد بود.

اطلاعاتی از دوربین گوشی شیائومی 15 اولترا فاش شد

شیائومی در سال های اخیر یکی از شرکت های برتر در زمینه دوربین موبایل بوده و توانسته پیشرفت زیادی در این زمینه داشته باشد. از شیائومی 13 اولترا گرفته تا شیائومی 14 اولترا، این گوشی ها به سرعت در میان کاربران محبوب شدند و حالا به گزارش Smartprix، شیائومی میخواهد با ارتقاء دوربین شیائومی 15 اولترا، تجربه عکاسی و فیلم برداری را در پرچم دارهایش به شکل قابل توجهی ارتقا دهد.

همکاری دوباره سونی و شیائومی برای خلق شاهکاری تازه

شیائومی و سونی در سال های اخیر همکاری های متعددی در زمینه دوربین داشته اند که یکی از نتایج برجسته این همکاری، سنسور 1 اینچی IMX989 بود. در شیائومی 15 اولترا، این همکاری به ارتقاء سنسور Sony LYT-900 منجر شده است. سنسور تازه عملکرد بهتری در شرایط نور کم دارد و شیائومی امیدوار است با این ارتقاء، تجربه عکاسی در شب را به طور قابل ملاحظه ای بهبود بخشد.

یکی دیگر از قابلیت های هیجان انگیز در دوربین شیائومی 15 اولترا، حالت سینماتیک 4K خواهد بود. قابلیتی که به کاربران اجازه می دهد ویدیوهای سینماتیک با کیفیت بسیار بالا ضبط نمایند. این در حالی است که در شیائومی 14 اولترا این قابلیت محدود به کیفیت 1080P بود. یک ارتقای مشابه را در حالت اسلوموشن هم شاهد خواهیم بود. تغییری که به لطف ارتقای پردازش تصویر و بعلاوه سرعت و قدرت بالای پردازنده اسنپدراگون 8 نسل 4 ممکن خواهد شد.

دوربین تله فوتو 200 مگاپیکسلی با زوم 10 برابری فضایی

در حال حاضر شیائومی 14 اولترا امکان زوم 5 برابری را به شما می دهد؛ 0.5، 1، 2، 3.2 و 5. اما ظاهرا مدل 15 اولترا یک حالت 10 برابری را هم به این 5 گزینه اضافه خواهد نمود. این توانایی حیرت انگیز در زوم به لطف سنسور تله فوتو 200 مگاپیکسلی ممکن خواهد شد. اما این تمام ماجرا نیست. ظاهرا شیائومی برای دستیابی به چنین اندازه زومی، از قابلیت زوم درون سنسور دوربین اصلی نیز در کنار توانایی های سنسور تله فوتو استفاده خواهد نمود.

شیائومی بعلاوه قرار است در گوشی پرچم دار بعدی خود دوربین سلفی را هم ارتقا دهد. دوربین سلفی طی چند سال گذشته پاشنه آشیل مجموعه دوربین های گوشی های پرچم دار شیائومی بوده است. اما انتظار می رود مدل تازه، از یک سنسور 50 مگاپیکسلی به جای 32 مگاپیکسلی در 14 اولترا بهره ببرد.

سایر قابلیت های شیائومی 15 اولترا

از جمله سایر قابلیت های شیائومی 15 اولترا در کنار دوربین های مجذوب کننده می توان به پردازنده اسنپدراگون 8 نسل 4، نمایشگر 2K خمیده از چهار طرف، باتری پرظرفیت تر از گذشته و بدنه سرامیکی و چرمی اشاره نمود. این گوشی قرار است در دو ماه نخست 2025 وارد بازار چین گردد. اما اینکه چه زمانی در بازار جهانی در دسترس قرار می گیرد تعیین نیست.

منبع: Smartprix

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 14 شهریور 1403 بروزرسانی: 14 شهریور 1403 گردآورنده: sanaye-90.ir شناسه مطلب: 2347

به "اطلاعاتی از دوربین گوشی شیائومی 15 اولترا فاش شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اطلاعاتی از دوربین گوشی شیائومی 15 اولترا فاش شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید