استاندار کرمان شروع سال تحصیلی جدید را تبریک گفت

به گزارش صنایع 90، استاندار کرمان طی پیامی شروع سال تحصیلی جدید را به همه دانش آموزان، دانشجویان، علم اندوزان و آینده سازان ایران اسلامی تبریک گفت.

استاندار کرمان شروع سال تحصیلی جدید را تبریک گفت

به گزارش خبرنگار از، متن پیغام استاندار کرمان برای شروع سال تحصیلی جدید بدین توضیح است:

بسمه تعالی

ن وَالْقَلَمِ وَمَا یَسْطُرُونَ

به نام خداوندی که قلم را آفرید و آن را شایسته سوگند خویش قرار داد و به نام یگانه آفریدگاری که انسان را به زیور اندیشه و تفکر آراست و او را امانتدار این ودیعه الهی قرار داد.

شروع سال تحصیلی، فرصتی دوباره برای گام نهادن در گلستان علم و دانش و شروعی تازه برای پرورش استعداد آینده سازان این مرز و بوم است.

امروزه تقویت و ارتقای نظام آموزش و پرورش و آموزش عالی به عنوان بستر رشد و آگاهی انسان ها، از مهم ترین شاخص های توسعه محسوب می گردد و تربیت نیروی انسانی متعهد، کاردان، مدیر و مدبر یک هدف اساسی برای نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است. آنان که در آینده، امور کشور به دست آن ها اداره خواهد شد و به فرمایش امام راحل (ره) و بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی امید های آینده مملکت هستند.

اینجانب فرا رسیدن فصل بازگشایی مراکز آموزشی و علمی و شروع سال تحصیلی 99- 98 را به همه رهپویان و پویندگان عرصه دانش و پژوهش، دانش آموزان و دانشجویان عزیز و معلمان و استادان فرهیخته تبریک و تهنیت عرض می نمایم و تقارن این ایام را با هفته بزرگداشت دفاع مقدس که خود مکتب اصیلی از درس های الهی و انسانی و گنجینه ای گرانبها در تعالی روحیه ایثار و شهادت و از جان گذشتگی و بازگشت به آموزه های عقیدتی و دینی بود گرامی می دارم.

امید می رود در سالی که به تدبیر رهبر حکیم و فرزانه انقلاب به نام رونق فراوری مزین شده است، دانشجویان و دانش­آموزان عزیز با اکسیر دانایی و توانایی و با پیوند علم و ایمان، زمینه­ های توسعه سریع متوازن در دیار کریمان را فراهم سازند.

محمد جواد فدائی

استاندار کرمان

ی

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 6 آبان 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: sanaye-90.ir شناسه مطلب: 443

به "استاندار کرمان شروع سال تحصیلی جدید را تبریک گفت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "استاندار کرمان شروع سال تحصیلی جدید را تبریک گفت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید