ارادت ویژه سعید راد به هدیه تهرانی

به گزارش صنایع 90، سعید راد با بیان اینکه یکی از برترین نقش هایش دوئل است، اظهار داشت: یادم می آید در اولین نمایش جشنواره در سینما سپیده زمانی که نام من در اول فیلم آمد، مردم از خوشحالی دست می زدند و من از خوشحالی اشک می ریختم. بعد از سال ها دوباره با مردم فیلم می دیدم.

ارادت ویژه سعید راد به هدیه تهرانی

او با بیان اینکه بازی های هدیه تهرانی را دوست دارد، اعلام کرد: هدیه تهرانی در جایی با او مصاحبه شده بود و پرسیده بودند که چرا در فیلم دوئل نقش بسیار کم را پذیرفته است؟ او در پاسخ گفته بود حضورم در این فیلم برای خوشامدگویی به سعید راد است. چنین رفتاری فقط از یک بازیگر حرفه ای برمی آید. هر وقت از من درباره برترین بازیگر زن سؤال می نمایند، من نام او را می گویم.

سعید راد درباره برترین بازیگران سینمای ایران اعلام کرد: پیمان معادی بسیار بازیگر فیزیکالی است و حامد بهداد خوب بازی می نماید. امیر جدیدی متین و فوق العاده ورزشکار خوبی است. چند نقش بسیار خوب از او دیده ام. شهاب حسینی آن قدر خوب بازی می نماید که جایزه بین المللی گرفته است و هدیه تهرانی بازی های درخشانی دارد و همه فیلم های او حتی فیلم های تجاری اش را هم دیده ام.

لازم به ذکر است سعید راد بعد از انقلاب در فیلم هایی مانند: ساخت ایران، مرز، خط قرمز، برزخی ها، عبور از میدان مین، دادشاه، عقاب ها، دوئل، پروانگی، گیرنده، چ، خاتمه خدمت و عشق و جنون نقش آفرینی داشته است.

منبع: همگردی
انتشار: 6 آبان 1400 بروزرسانی: 6 آبان 1400 گردآورنده: sanaye-90.ir شناسه مطلب: 1860

به "ارادت ویژه سعید راد به هدیه تهرانی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ارادت ویژه سعید راد به هدیه تهرانی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید