احتمال افزایش مبلغ وام دانشجویان وزارت بهداشت

به گزارش صنایع 90، رئیس صندوق رفاه دانشجویان وزارت بهداشت گفت: پیشنهاد خود را در هیئت امنا مطرح می کنیم؛ در صورت تصویب، رقم وام ها افزایش پیدا خواهد کرد.

احتمال افزایش مبلغ وام دانشجویان وزارت بهداشت

بهروز رحیمی، رئیس صندوق رفاه دانشجویان وزارت بهداشت در گفت وگو با خبرنگار ، درباره افزایش وام های دانشجویی در سال تحصیلی 98-99 اظهار کرد: سال گذشته به 85 هزار دانشجو، 200 هزار فقره وام پرداخت کردیم و به دنبال افزایش میزان وام های دانشجویی هستیم؛ در کمتر از یک ماه آینده پیشنهاد خود را در هیئت امنا مطرح و در صورت تصویب، رقم وام ها افزایش پیدا خواهد کرد.

رئیس صندوق رفاه دانشجویان وزارت بهداشت با بیان اینکه اولویت و تمرکز روی افزایش وام مسکن و ازدواج است، ادامه داد: وام تحصیلی و مسکن حدود 65 درصد کل وام های صندوق رفاه دانشجویان را تشکیل می دهد و تلاش می کنیم برای سال تحصیلی جدید این دو وام را افزایش دهیم.

رحیمی اضافه نمود: به دنبال حمایت از استارتاپ ها و استعداد های درخشان هستیم و وام های این بخش را افزایش خواهیم داد؛ همچنین بنا داریم منابع صندوق رفاه دانشجویان را به سمت وام و استفاده از ظرفیت های فرهنگی، رفاهی و ورزشی دانشجویان سوق دهیم.

جزئیات ثبت نام وام های دانشجویی اعلام شد +آخرین مهلت نام نویسی

رئیس صندوق رفاه دانشجویان وزارت بهداشت درباره بدهی دانشجویان به صندوق رفاه گفت: ما مطالبه ای از دانشجویان نداریم و دانشجویان از صندوق رفاه مطالبه دارند، البته مراودات مالی داریم و برخی وام های دانشجویی مانده هایی دارد و در تلاشیم به شکلی که احترام دانشجویان حفظ شود، این مانده ها را دریافت کنیم.

رحیمی تاکید کرد: اصرار داریم به دانشجویان فشاری وارد نشود و مطالباتمان را از دانشجویانی که فارغ التحصیل و مشغول به کار شده اند، دریافت کنیم؛ از دانشجویان جریمه نمی گیریم و در سال تحصیلی جدید امتیازاتی به دانشجویان خواهیم داد تا زودتر وام خود را تسویه کنند.

رئیس صندوق رفاه دانشجویان وزارت بهداشت از راه اندازی کارت رفاه و اپلیکیشن وام دانشجویی خبر داد و گفت: در جهت اجرای دولت الکترونیک تصمیم داریم اپلیکیشن وام های دانشجویی ایجاد کنیم تا آنها بتوانند به کمک این اپلیکیشن وام را دریافت و اقساط را پرداخت کنند.

رحیمی در خاتمه گفت: کارت رفاه دانشجویی مانند کارت دانشجویی است؛ با این کارت می توان وام مورد نظر را به صورت ترکیبی از صندوق رفاه دانشجویان دریافت و مطابق میل خود هزینه کرد.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 21 مهر 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: sanaye-90.ir شناسه مطلب: 388

به "احتمال افزایش مبلغ وام دانشجویان وزارت بهداشت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "احتمال افزایش مبلغ وام دانشجویان وزارت بهداشت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید