اجرای بیش از 32 پروژه عمرانی، فرهنگی و زیست محیطی در مسکن مهر سمنان

به گزارش صنایع 90، شهردار سمنان از اجرای بیش از 32 پروژه عمرانی، فرهنگی و زیست محیطی در شهرک های مسکن مهر در دوره مدیریت شهری پنجم اطلاع داد.

اجرای بیش از 32 پروژه عمرانی، فرهنگی و زیست محیطی در مسکن مهر سمنان

جهت دریافت خدمات پتینه کاری ساختمان با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. هر گونه خدمات رنگ آمیزی با تکنیک های مدرن پتینه کاری را به ما بسپارید.

به گزارش خبرنگاران سمنان، سید محمد ناظم رضوی اظهار کرد: از سال 1397، برنامه های متعددی برای شهرک های بهاران، پیامبر اعظم (ص) و بهارستان در منطقه مسکن مهر شهر سمنان پیش بینی شد که تا به امروز شهرداری توانسته است 32 پروژه را در این شهرک ها در حوزه های عمرانی، فرهنگی و زیست محیطی عملیاتی کند.

وی اضافه نمود: افتتاح دو بوستان محله ای با مساحت حدود 25 هزار مترمربع، بهره برداری از سه زمین چمن مصنوعی با مساحت حدود 3000 مترمربع و بهره برداری از مجموعه ورزشی نشاط با مساحت حدود 69 هزار متر مربع که شامل راستا پیاده روی، دوچرخه سواری، زمین های ورزش والیبال، بسکتبال و فوتبال همراه با ست های ورزشی و تندرستی از جمله پروژه های اجرا شده است که در راستای افزایش کارکردهای زیست محیطی، نشاط و شادابی و کارکرد زیباشناختی محله به شمار می رود.

شهردار سمنان در مورد ساماندهی و احیای پارک کومش شهر سمنان، توضیح داد: از فعالیت های شاخص شهرداری در مسکن مهر، ساماندهی و احیای پارک کومش است که در شمال این منطقه و در مساحتی حدود 50 هکتار واقع شده است اقدامات شهرداری برای احیا و ساماندهی این پارک شامل اجرای شبکه معابر داخلی پارک، پیاده رو سازی ها، اجرای زیرسازی شبکه معابر دسترسی به این پارک، ساماندهی محوطه اطراف استخر ذخیره آب، احداث تصفیه خانه، اجرای سیستم آبیاری قطره ای با بهره گیری از سیستم بابلر برای مدیریت آبیاری درختان و دیگر فعالیت ها است.

وی با اشاره به احداث بازارچه میوه و تره بار در محوطه جنوب پارک کومش در منطقه مسکن مهر شهر سمنان و بهره برداری از آن را قدمی در راستای دسترسی آسان شهروندان ساکن مسکن مهر به میوه و تره بار و حتی آبزیان با کیفیت مطلوب و قیمت مناسب برشمرد.

ناظم رضوی با بیان اینکه میدان نور در شهرک پیامبر اعظم (ص) با مساحت سه هزار مترمربع اجرا شده است، گفت: احداث سه بوستان محله ای دیگر برای افزایش سرانه فضای سبز مهر نشینان سمنانی به مساحت حدود 24000 متر مربع، زمین چمن مصنوعی برای شهرک بهارستان به مساحت 1200 مترمربع و ساختمان آتش نشانی مهر به مساحت 1500 مترمربع مهمترین پروژه های توسعه خدمات شهری در مسکن مهر سمنان است که امیدواریم تا خاتمه سال 1400 به بهره برداری برسد.

وی گفت: شهرداری ناحیه دو منطقه دو شهرداری سمنان مخصوص خدمت رسانی به شهروندان مسکن مهر سمنان در دهه فجر 1399 افتتاح شد که این اقدامات موجب تقویت الگوی توسعه پایدار شهری با رویکرد محله محوری و اعتمادسازی به عنوان مهم ترین سرمایه شهرداری سمنان می گردد.

منبع: جام جم آنلاین
انتشار: 26 اردیبهشت 1400 بروزرسانی: 26 اردیبهشت 1400 گردآورنده: sanaye-90.ir شناسه مطلب: 1631

به "اجرای بیش از 32 پروژه عمرانی، فرهنگی و زیست محیطی در مسکن مهر سمنان" امتیاز دهید

1 کاربر به "اجرای بیش از 32 پروژه عمرانی، فرهنگی و زیست محیطی در مسکن مهر سمنان" امتیاز داده است | 1 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اجرای بیش از 32 پروژه عمرانی، فرهنگی و زیست محیطی در مسکن مهر سمنان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید