اجرای برنامه های سالگرد دفاع مقدس با رویکرد بیانیه گام دوم انقلاب

به گزارش صنایع 90، خبرنگاران/لرستان مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس لرستان از اجرای برنامه های ویژه چهلمین سالگرد دفاع مقدس با رویکرد عملیاتی شدن بیانیه گام دوم انقلاب خبر داد.

اجرای برنامه های سالگرد دفاع مقدس با رویکرد بیانیه گام دوم انقلاب

حجت الله ناصرپور در جلسه شورای راهبری این اداره کل که هشتم خردادماه برگزار گشت، اظهار کرد: با توجه به این که در آستانه چهلمین سالگرد دوران دفاع مقدس هستیم، ضروری است آن چه سزاوار مردم سرزمین حماسه های دیدنی است را نمایان کنیم و باید فضای عمومی جامعه معطر به عطر حال و هوای آن دوران شود.

وی افزود: در شورای هماهنگی دفاع مقدس لرستان، مصوبات بسیار مهمی درباره عملیاتی شدن اهداف بنیاد داشته ایم و همچنین مسئولان استان بر این مصوبات و برگزاری برنامه های چهلمین سال دفاع مقدس تأکید کرده اند، که ما باید این هدف گذاری ها و برنامه ها را با نگاه به عملی شدن بیانیه گام دوم انقلاب، با جدیت پیگیر باشیم تا بدین ترتیب برای ترویج فرهنگ و ایثار و شهادت و کار و عمل جهادی در کشور باشد که منجر به استحکام پایه های نظام جمهوری اسلامی ایران می شود.

مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس لرستان شرح داد: درک این رسالت سنگین و ماندگار، ساختن آن برای آیندگان از مهم ترین کارکردهای بنیاد حفظ آثار دفاع مقدس است.

ناصرپور اعلام کرد: همه کسانی که در اداره کل حفظ آثار دفاع مقدس لرستان خدمت می کنند باید شاکر خدای متعال باشند که مفتخر به این خدمتگزاری شده اند و در صف مروجان فرهنگ شهدا که همان فرهنگ دفاع مقدسی هستند قرار گرفته اند.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 8 مرداد 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: sanaye-90.ir شناسه مطلب: 1031

به "اجرای برنامه های سالگرد دفاع مقدس با رویکرد بیانیه گام دوم انقلاب" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اجرای برنامه های سالگرد دفاع مقدس با رویکرد بیانیه گام دوم انقلاب"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید