آیا سامسونگ چین خوردگی نمایشگر را در زد فلیپ 3 و زد فولد 2 از بین می برد؟

به گزارش صنایع 90، سامسونگ در حال حاضر مهم ترین سازنده گوشی های تاشو محسوب می گردد که طی چند سال گذشته چند مدل از این گوشی ها را راهی بازار نموده است. یکی از مهم ترین چالش های شرکت ها برای ساخت گوشی های تاشو، وجود چین خوردگی در میان نمایشگر است.

آیا سامسونگ چین خوردگی نمایشگر را در زد فلیپ 3 و زد فولد 2 از بین می برد؟

با ما همراه باشید و با تور چین از شگفت انگیزترین کشور دنیا دیدن کنید بر روی دیوار چین سلفی بگیرید، از قصر ممنوعه دیدن کنید و در خیابان شانگهای پیشرفته ترین آسیا قدم بزنید.

حالا یکی از مشهورترین افشاگران حوزه تکنولوژی که با نام کاربری Ice Universe در شبکه های اجتماعی فعالیت دارد، گفته که سامسونگ در زمینه حذف چین خوردگی نمایشگر گوشی های گلکسی زد فولد 3 و گلکسی زد فلیپ 3 پیشرفت قابل توجهی داشته است. این افشاگر در ادامه گفته که در نمایشگر این گوشی ها علائم مربوط به باز و بسته شدن نمایشگر دیده نمی گردد.

این افشاگر در زمینه لو دادن اطلاعات مهم ید طولایی دارد اما گاهی اوقات هم خبرهای او درست از آب درنمی آیند. بنابراین فعلا در رابطه با این خبر مهم باید منتظر انتشار گزارش های بیشتری بمانیم. در هر صورت اگر این خبر صحت داشته باشد، سامسونگ به موفقیت مهمی دست پیدا نموده است. نمایشگر گلکسی زد فولد 2 هم با چین خوردگی به دست کاربران رسید ولی باید بگوییم که میزان این چین خوردگی کمتر از نسل قبلی بود.

با توجه به اینکه بر اساس گزارش های مختلف گوشی گلکسی زد فولد 3 از قلم S Pen پشتیبانی می نماید، حذف این چین خوردگی تاثیر زیادی در بهبود تجربه استفاده از این قلم خواهد داشت. در همین زمینه باید خاطرنشان کنیم گوشی های تاشوی هواوی میت ایکس 2 و شیائومی می میکس فولد هم در نمایشگرهای خود دارای چین خوردگی هستند و نتوانسته اند آن را حذف نمایند.

به نظر شما آیا سامسونگ واقعا توانسته چین خوردگی نمایشگر گوشی های خود را از بین ببرد؟ نظرات خود را در بخش کامنت ها با ما و دیگران در میان بگذارید.

منبع: Android Authority

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 19 خرداد 1400 بروزرسانی: 19 خرداد 1400 گردآورنده: sanaye-90.ir شناسه مطلب: 1664

به "آیا سامسونگ چین خوردگی نمایشگر را در زد فلیپ 3 و زد فولد 2 از بین می برد؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آیا سامسونگ چین خوردگی نمایشگر را در زد فلیپ 3 و زد فولد 2 از بین می برد؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید